Sekarang mana2 pun boleh buat aduan online. Walaupun online kena buat followup juga, kena call. Kadang2 depa ni mudah lupa dah baca email tapi terlupa bertindak...:)
assalamualaikum.... nani datang ziarah sini plak, mekasih singgah kat umah ye tadi.. :)
muzium tentera PD tu nani 1st time pegi tau.. hehehe, tapi best sbb banyak kete2 kebal lama, kapal2 terbang lama dan juga helikopter lama zaman2 dulu.. semua tu yg budak2 suka tengok.. :)
Baguslah kalau mereka segera bertindak. Kalau tidak kita perlulah membuat "aduan yang mereka tak bertindak terhadap aduan kita". Atau selepas itu pula aduan lagi, iaitu "aduan tak bertindak terhadap aduan tak mengambil tindakan terhadap aduan"! Hehehe.
21 jeJari meNulis:
Jangan aduan tinggal aduan je, dahle. ;-)
Tak pandai mengadu
Sekarang mana2 pun boleh buat aduan online. Walaupun online kena buat followup juga, kena call. Kadang2 depa ni mudah lupa dah baca email tapi terlupa bertindak...:)
setuju dgn kakcik seroja.
betul kata kakcik seroja tu
Kakcik
------
alhamdulillah e-mail sya pun dibalas juga
pok li
------
sya mengadu sebab terkilan barangan yg berjenama tak sampai 3 tahun dah rosak ic bord dia, cuma bertanyakan pendapat je di KPDN tu
junAina
--------
betul tu, kita gunakan peluang yang telah di sediakan sebaik mungkin kan? setakat ini e-mail sya pun di jawab juga
kakcik@Ella
----------
sedang menanti jawapan juga, katanya dalam masa 3 hari waktu bekerja, tp setakat ni email telah di balas oleh pihak KDNK
assalamualaikum....
nani datang ziarah sini plak, mekasih singgah kat umah ye tadi.. :)
muzium tentera PD tu nani 1st time pegi tau.. hehehe, tapi best sbb banyak kete2 kebal lama, kapal2 terbang lama dan juga helikopter lama zaman2 dulu.. semua tu yg budak2 suka tengok.. :)
Salam Kasihibu,
Emm...memang bagus kan depa buat macam ni....tapi jangan tak layan sudah la....
Kasihibu & famili, semoga sihat.
Baguslah kalau mereka segera bertindak. Kalau tidak kita perlulah membuat "aduan yang mereka tak bertindak terhadap aduan kita". Atau selepas itu pula aduan lagi, iaitu "aduan tak bertindak terhadap aduan tak mengambil tindakan terhadap aduan"! Hehehe.
Tapi, insyaAllah, Malaysia boleh!
saluran untuk mengadu...
harap tak seperti saluran paip bocor.
tu...kakak yg bawa motor tu..bahaya!
awas peragut!
smoga ada maklumbalas yg positif...huhuhhh
gunakan sepenuhnye hak kito sebagai pengguna...
jangan setakat mengadu tapi tak de apa2 action pun
harap ada tindakan cepat la kan...
@cu SaYaNg
Papa Mifz
sahromnasrudin
Ros
JaSSNaNi
Pakcik Temuk
setakat tadi sya buat semakan status aduan adalah dalam tindakan, maknanya ada maklumbalas
yang baik
harap ada feedback. hehe
Ada saluran untuk mengadu, kita gunakan sebaik2nya kan :)
hrp dpt perhatian sewajarnya
Post a Comment