Wednesday, January 18, 2012 By: kasihibu

TENGAHARI RABU YANG BISU





senang ada perkhidmatan macam ni kan?

21 jeJari meNulis:

Kakcik Seroja said...

Jangan aduan tinggal aduan je, dahle. ;-)

Pok Li said...

Tak pandai mengadu

JunAina said...

Sekarang mana2 pun boleh buat aduan online. Walaupun online kena buat followup juga, kena call. Kadang2 depa ni mudah lupa dah baca email tapi terlupa bertindak...:)

Misz-ella said...

setuju dgn kakcik seroja.

cheqna said...

betul kata kakcik seroja tu

kasihibu said...

Kakcik
------
alhamdulillah e-mail sya pun dibalas juga

kasihibu said...

pok li
------
sya mengadu sebab terkilan barangan yg berjenama tak sampai 3 tahun dah rosak ic bord dia, cuma bertanyakan pendapat je di KPDN tu

kasihibu said...

junAina
--------
betul tu, kita gunakan peluang yang telah di sediakan sebaik mungkin kan? setakat ini e-mail sya pun di jawab juga

kasihibu said...

kakcik@Ella
----------
sedang menanti jawapan juga, katanya dalam masa 3 hari waktu bekerja, tp setakat ni email telah di balas oleh pihak KDNK

JaSSNaNi said...

assalamualaikum....
nani datang ziarah sini plak, mekasih singgah kat umah ye tadi.. :)

muzium tentera PD tu nani 1st time pegi tau.. hehehe, tapi best sbb banyak kete2 kebal lama, kapal2 terbang lama dan juga helikopter lama zaman2 dulu.. semua tu yg budak2 suka tengok.. :)

Ros said...

Salam Kasihibu,

Emm...memang bagus kan depa buat macam ni....tapi jangan tak layan sudah la....

Temuk said...

Kasihibu & famili, semoga sihat.

Baguslah kalau mereka segera bertindak. Kalau tidak kita perlulah membuat "aduan yang mereka tak bertindak terhadap aduan kita". Atau selepas itu pula aduan lagi, iaitu "aduan tak bertindak terhadap aduan tak mengambil tindakan terhadap aduan"! Hehehe.

Tapi, insyaAllah, Malaysia boleh!

Ros said...

saluran untuk mengadu...
harap tak seperti saluran paip bocor.

tu...kakak yg bawa motor tu..bahaya!
awas peragut!

sahromnasrudin said...

smoga ada maklumbalas yg positif...huhuhhh

Unknown said...

gunakan sepenuhnye hak kito sebagai pengguna...

Darling Pya said...

jangan setakat mengadu tapi tak de apa2 action pun

wahida said...

harap ada tindakan cepat la kan...

kasihibu said...

@cu SaYaNg
Papa Mifz
sahromnasrudin
Ros
JaSSNaNi
Pakcik Temuk

setakat tadi sya buat semakan status aduan adalah dalam tindakan, maknanya ada maklumbalas
yang baik

azhariahzuber said...

harap ada feedback. hehe

Dinas Aldi said...

Ada saluran untuk mengadu, kita gunakan sebaik2nya kan :)

dear anies said...

hrp dpt perhatian sewajarnya