Wednesday, January 18, 2012 By: kasihibu

RABU..... BIAR GAMBAR YANG BERKATA KATA

18 jeJari meNulis:

cheqna said...

masih tak amik pengajaran dan pelajaran dari tragedi yang berlaku..
senangnya untuk diragut

KhaiRin - anies said...

ai..sj je cari nahas...

kasihibu said...

cheqna
------
tu lah pasal, memang nak geram jugak
membebel akak duk ingatkan si anak dlm kereta ;p

Kakzakie said...

Yg ngeri kalau kena ragut beg dari belakang confirm dia tergolek jatuh. Allah.... kenapalah tak ambil pengajaran dari banyak kejadian kan sya...

kasihibu said...

khaiRin
-------
kadang kita tak sedar kelalaian kita yg jadi punca kan?

Daddy Ziyyad said...

senyum peragut tengok

kasihibu said...

daddy ziyyad
------------
senyum dan kata rezeki dopan mato ;p

kasihibu said...

kakzakie
--------
belum kena agaknya sebab tu tak beringgat...walaupun dah banyak ingatan

Yunus Badawi said...

saja nak buat peragut geram ke tu?

Acik Erna said...

sya..sesaje tayang..memang senang la nak dapat tu..kalau dah kena ragut..jauh pulak moto..ish3..

gadisBunga said...

owww bahaya!

kasihibu said...

yb
---
geram dan kenyang kan?

kasihibu said...

acik
-----
itulah kalau jatuh macamana kan? kesian pun ada dgn dia, mungkin tak terfikir kot?

kasihibu said...

GB
--
itulah, masa akak selisih tu, geram jugak menegoknya gambar tu ayong yg snap ;p

Hanis Azla said...

seram dan berdebar2 tgk.. harap2 dia dilindungi..

Adry@Daun said...

As salam Sya,
Apakah dia ni tak penah menonton atau membaca berita dan peringatan tentang perkara ini? malang bagi dia jika sesuatu yg buruk berlaku. Beringatlah sebelum kena. Tak cuai dan lalai mcm ni...

Anaa said...

kalau silang cam tu rasa susah sikit peragut nak ragut. dia yang senang kalau letak dalam bakul atau letak kat tengah antara pembonceng ngan penunggang.. kalau silang cam tu, silap2 dengan peragut2 tumbang kalo cuba2..

Tiramisu Fatiema said...

kena beringatla..bahaya tu