Wednesday, July 27, 2011 By: kasihibu

MARI BERPELUH....





Dah  lama dalam draf
baru hari ni nak keluarkan

enariq selain dari naik motor, kayuh basikal
dia suka jugak berlari

kalau kita  jalan jalan , dia kata " nak lari...."

Sesekali kalau bawak dia keluarkan peluh di taman seronok jugak
lokasi ni di taman Seremban

cantik taman tu
malangnya yang lari cuma MIL,ayong, enpakwe dan enariq je
omak eh..kak  ngah dan kakak chantik


~

~

~

~

~


cuma lelepak malas je..

kakak chantik dan kak ngah                                aci tak baju kurung ke taman ? (,")



nota: mana badan mak eh tak bosar kan?

27 jeJari meNulis:

Ibu n Abah said...

uuuuu...
lamanya tak keluar peluh...
nak mulakan semula...

Adry@Daun said...

As salam Sya,
Tu pn senaman juga.. Senaman duduk smbil hirup oksigen..sgt baik utk paru-paru, jantung dan buah pinggang..haha..

Mya Elzara Batrisya said...

Bagus2 aktiviti sihat nie...

Enariq dah besar nnt boleh lah jadi Jaguh pecut... tak pun pemain bola sepak Harimau Malaya... :) sbb suka berlari...

Zura said...

moh la ke taman kat soromban 2 pulak kak, baju kurung pon blh, bantai aje, kihkihhhh...

gadisBunga said...

baju kurung sesuai ke mana saja kak. hatta ke taman sekalipun. :D

Yasminhamid said...

anak 2 saya pun suka nor ke taman. bebas kot.. saya pun tgh draft pasal riadah ni..

maiyah said...

assalam..

mesti best, klau sy hnya gerak tgn je.. tp kuar gak peluh

Papa Mifz said...

lamo dah x bersenam...huhu

zino said...

nampak gambar tu teringat masa retreat ke hotel sebelah tu dulu... hehe

Amy Syaquena said...

aktiviti beriadah bersama keluarga...satu aktiviti yang bagus..

sal said...

berjalan dan berlari dapat keluarkan peluh,

terasa sihat ,apabila merasa darah mengalir keseluruh badan dengan laju...

cikceriacorner said...

salam akak..

bestnye dpt beriadah bersama famili..

badan sihat..hubungan kekeluargaan bertambah erat..heheh

Zaitun said...

Kalau pergi ketaman selalunya anak2lah yang suka berlari,memanjat dan macam2 tapi mak2 mesti cari bangku,melepak huhuhu....

sayangsayangibu said...

akak
---
jom kita lari...
dulu2 akak ada buat en3 pepagi jogging dgn kawan2, lepas tu p makan berat2
hahaahahhaaa...

sayangsayangibu said...

adry
----
w.salam, boleh lah senaman org M...S

sayangsayangibu said...

Mama mya
--------
sihat kalau betul gayanya, tp mcm akak tu kureng sikitlah ;p

oh dia jugak suka sepak bola(,")

sayangsayangibu said...

zura
---
moh kita... kalau akkak balik rumah mil, boleh lah bersantai2 dgn dia sekali

sayangsayangibu said...

GB
--
memang sesuai untuk pasangan berdating...hahahahaha ;p

sayangsayangibu said...

min
---
baguslah gitu, ada jadual untuk riadah, makan makan jalan jalan...

sayangsayangibu said...

maiyah
------
w.salam
betul tu, janji keluar peluh kan?

sayangsayangibu said...

papa mifz
---------
kena cari masa tu..

sayangsayangibu said...

zino
----
sya pun ada banyak kenangan di taman tu, bukan dating tp suka punggut buah mangga yg ada di taman

sayangsayangibu said...

amy
----
memang bagus, yg tak bagus adalah yg ngelat untuk lari........

sayangsayangibu said...

sal
---
jalan laju2 pun peluhkan?

sayangsayangibu said...

CC
--
kalau balik sana memang kami cari peluang bawak tok dan cucunya ni jenjalan.

sayangsayangibu said...

kak zai
-------
lelepak yg best kan? sambil cuci mato (,")

en_me said...

rajinnyerr makk.. ihiks