Tuesday, July 26, 2011 By: kasihibu

SEPAGI DI KLINIK TELOK DATUK....

Hari ni ibu dan saya temankan ayah pergi periksa darah,
sementara ibu dan saya menanti ayah  buat pemeriksaan ,
saya penat penatkan badan berjalan melawat kawasan (,")
ibu pulak menjadi paparazi mengambil gambar gambar yang ibu suka

tp kan ibu cuma guna kamera cikai  samsung L100 8.2 MP tu je
heheheheheh...
boleh lah ibu kan?
 misai kucing shima dan micah


  ni bukan bunga raya, tp bunga apa ye?

  pokok bunga yg tak tahu nama, tp wangi jugak eh?



 semarak api

yang ni nak kata daun tak daun, nak kata bunga tak bunga
pokok apa ni ye?


comel enariq kata nak tangkap


dan




~
~


~

~

~

~ kaki GEBU saya..............~


~

~

~

~

~






sepasang kaki comel enariq...

ujian darah  enpakwe ibu  ayah  pagi tadi
laporannya adalah  tambah teruk dari semalam, tp demam dah kurang
kandungan air dalam badan masih kurang

jadinya esok enpakwe ibu  ayah kena mengulang periksa darah lagi
kalau tak berubah atau lagi tak berubah

makanya bermalamlah enpakwe ibu ayah  di hospital

mudah mudahan esok enpakwe ibu ayah  akan berkurangan
 atau beransur pulih hendaknya.

5 jeJari meNulis:

IMANSHAH said...

saya suka pokok yang tak berbunga

Acik Erna said...

sya..sempat tu..macam2 bunga ada.
bagi ayah tu minum air banyak2..semoga tiada yang serius..

sayangsayangibu said...

imanshah
--------
kalau berbunga dah layu, jd sampah pulak ye?

sayangsayangibu said...

acik erna
--------
hehehhe..penat bawak si kecik tu, sangat lasak
moga moga begitulah hendaknya.

Yasminhamid said...

semoga ayahnya cepat sembuh....

cantik2 gambarnya.. tak kisahla apa jenis kamera pun. asalkan gambarnya lawa...