Sunday, June 12, 2011 By: kasihibu

NYARIS TERTINGGAL......

Nyaris tertinggal kain cukin ku DI SINI.....

hahahahahahahaaaa...................... lawak sungguh


kain cukin?

sesiapa tak tahu sila klik DI SINI....


lama dah tak dengar orang panggil kain cukin nih,
kalau sya sebut depan anak anak pun 100% diorang tak tahu.
Masa kekecik dulu selalu dengar arwah atok sebut kain cukin




sumber carian gambar DI SINI



errppp... ado sesiapa pernah tertinggal kain cukin sebelum Check out ? (,")

18 jeJari meNulis:

Sz said...

pertama kali baca "kain cukin" tu kak..
slalu mmg panggil kain basahan sajaaa.. :)

Hamizah said...

oo..br tau..

Acik Erna said...

sya..tau sngat kain cukin tu..arwah bapak..maan pernah tinggal kain cukin..macam tu jugak abang yang tinggal dikampung..ada kian khas nya kan..

Dinas Aldi said...

first time dengor kain cukin, kehkehkeh!

luahfikiran said...

SALAM,
OH BEGITU ! BENDA TU YG DIPANGGIL KAIN CUKIN ! KALAU TERTINGGAL, ADA MASALAH TAK?

Zaitun said...

Kak Zai pun baru tahu kain basahan di panggil kain cukin huhu...

zino said...

baru paham hehe

sayangsayangibu said...

Sz
--
hehehe..akk bisa dengar masa kekecik dulu, arwah atok selalu guna sebutan tu.

sayangsayangibu said...

hamizah
-------
gitulah panggilanya ;p

sayangsayangibu said...

Acik erna
---------
arwah atok sya dulu sidai dekat bahu kain cukin tu, tahulah atok nak pergi mandi dekat telago
perhhhh...sejuk airnya

sayangsayangibu said...

dinas
-----
(,")

sayangsayangibu said...

Dato LF
--------
kalau tertinggal tka jadi masalah, takut diorang terkejut saje ;p

dato sya ada masalah nak drop komen dekat blog dato dan blog yang kena attach akaun, bila nak drop dan hantar mesti kena log in semula, tp tetap tak lepas jugak
* sedih*

sayangsayangibu said...

kak zai
-------
sya tahu pun sbb membesar bersama arwah atok dan uwan di kampung.

sayangsayangibu said...

zino
----
hehehehehe... (,")

ibuintan said...

hahaha... akak pun ada kenangan kain cukin ni

Uncle Lee said...

Hello Sayang Ibu, I learned something today....
But yes, I have heard this 'kain cukin' long time ago.
You keep a song in your heart and have a pleasant week.
Lee.

sayangsayangibu said...

ibuintan
--------
kenagan apakah itu? ;p

sayangsayangibu said...

uncle lee
---------
Tq for dropping by,
kain "cukin" unik kan?