Monday, December 20, 2010 By: kasihibu

Y.E.S............

Y.E.S tu apa?

Yes  tu  yolah  ......
selain tu y.e.s  adolah  

sumber pakcik google

Year End Sale..........

wah..........bertimbun timbunlah  ramailah kawan kawan sejenis sya
di pusat membelitak belah tu kan?
heheheheheee...i femfuan  u all yg femfuan pun femfuan jugak kan?

femfuan mana boleh di pisahkan dengan sopin sopin nih.. salah satu terapi tu kan?

sumber pakcik google

kita pergi ke pasaraya memana ado
semua ada less up sampai 90% kot ( kalaulah ado )

tp nampak tak kaum adam?
ada gak kan tp kebanyakan adalah sebagai meneman si kaum hawa sajolah

yang ada anak jaga si anak
yang berkapel ikut je menurut perintah 
kata sodang sayang membarabara kan...?

Kalau sya..suka lagi pergi sensorang, boleh belek belek,
ulang alik nak pilih nak nilai  mana lagi elok,murah,
baik dsbg nya...

jadinya anak anak ada di mana ye?
haruswajiblah ...duk rumah dengan ayah ye enariq dan kakak chantik!!!
leceh bawak berdua tu, memacam karenah kan?
kalau setakat ayong dan kak ngah ibu bolehlah jadikan kawan berjalan sebab diorang dah besar tak merengek rengek kadang ado gak..
Boleh buat teman borak, teman bagi pendapat seronok jalan dengan anak dara berdua tu.

Opss....vevel  bebel apa pagi nih...
ha...!!!!!! sekadar nak bagitahu sekadar nak kata 
perasan tak
kalau perasanlah kan.....

semua orang suka ada diskaun
terutama kalau benda tu yang memang kita sangat sangat nak lah kan?

 sumber pakcik google



tp sya perasan  kalau  ada diskaun  GILA GILA yang ni

masa sya tolong bayarkan saman enpakwe hari tu di en3 nih

kebanyakan  ramainya  yang berurusan adalah  adalah  KAUM ADAM.....

apakah ertinya itu ye?
adakah makno eh kaum HAWA  ni pematuh peraturan  / pengguna jalanraya yang bijak baik ?
sangat bangga disitu.......

hehehehehee....jangan marah ye abang abang dan adik adik LELAKI  di alam maya nih..............

opss en3 ni adalah en3 SEMANGAT  untuk di pagi SENIN....... SELAMAT MENJALANI  TUGAS DENGAN SEMPURNA ......

14 jeJari meNulis:

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

soping moping....
nak soping untuk persekolahan
anak2 dah pandai memilih
pilih yg mahal2 jer
adoiii

Wassalam

sahromnasrudin said...

as salam..hujung tahun adalah masa untuk perabih duit huhuhuh

ibuintan said...

sya,

jom poe soping tapi soping back to school yo... omak2 jangan lobih2, boli kolongkapan sekolah anak2 dulu yo, kok ado lobih baru bleh untuk omak2 lak..

Pok Li said...

Tak beli apa dah dihujung tahun ni.

OmbakBaik said...

salam...

akak..sy pon ade saman n da setel da las week..

n gaji saya pon da suku setel pagi tadi g soppin2..

huhuhuhu

Hamizah said...

kelakar pon ada bila saman pon ada diskaun..kalau kat Australia tak bayar je tarik balik lesen..

kak Erna said...

salam sya..
jangan salah sangka tu..mungkin juga..kaum adam tolong bayarkan kaum hawa punya..he he..

alfa juliet said...

dah pun bershopping semalam..huhu

sayangsayangibu said...

atuk
---
w.salam ,sya dah selesai urusan anak anak awal cuti sekolah lagi, malas nak berasak asak bila dah hujung hujung nih.


sharomnasrudin
--------------
berhabis duit banyak perkara kan?

sayangsayangibu said...

ibuintan
--------
sya dah selesai untuk anak anak seawal cuti sekolah, untuk sopin baju kerja dan enpakwe pulak mungkin awal tahun depan kot, tahun ni dah tak sompek ;p

sayangsayangibu said...

pokli
----
hujung tahun simpan duit kira bunus simpanan ye?

sayangsayangibu said...

ombakbaik
---------
utamakan yang paling utamakan? gaji errmmm ambik pagi petang dah suku
habis camno kan? itu je yang ada

sayangsayangibu said...

ombakbaik
---------
utamakan yang paling utamakan? gaji errmmm ambik pagi petang dah suku
habis camno kan? itu je yang ada

sayangsayangibu said...

kak erna
--------
mungkin jugak kot? ;p




alfa
----
biasalah tu, dah itu je yang ado ;p