Tuesday, December 21, 2010 By: kasihibu

TRAGEDI BERDARAH




REMUK...keadaan bas yang terbabit dalam nahas ngeri
di Jalan Simpang Pulai-Cameron Highlands, semalam.



SUMBER DISINI


Sangat mengejutkan kemalangan yang banyak berlaku di negara kita pada akhir akhir tahun ni kan?

Ermmm...kami dalam perancangan sekeluarga sebelah sya akan pergi bercuti hari keluarga pada 31 dis, 1 dan 2 hb January tahun depan disana , 
percutian tu pun adalah untuk meraikan anak saudara yang dapat 5 A UPSR lepas dan juga untuk membawa mak ayah dan MIL berjalan jalan....
harap perjalanan kami sebanyak 6 buah kereta adalah selamat hendaknya..
doakan perjalanan kami nanti ye......

13 jeJari meNulis:

Mak Su said...

nauzubillah.......

ibuintan said...

yang penting berhati-hati dijalanraya..selamat bercuti

Butik Noraz said...

semoga selamat perjalanan kak eja..insyaAllah

cikceriacorner said...

selamat bercuti akak..
nahas semalam..arap tidak berulang lagi...

sayangsayangibu said...

maksu
----
ngerikan...mintak di jauhkan

sayangsayangibu said...

ibuintan
---------
betul tu, berhati hati dan patuhi had kelajuan yg di tetapkan

sayangsayangibu said...

emma
-----
Insya'allah terima kasih

sayangsayangibu said...

CC
---
terima kasih, harap tidak berulang
tp biasalah orang tua ni kalau dia tengok gitu hati mereka cuak jugak kan?

mRs sYa said...

semoga ok sumenya...erm baru plan nak naek cameron via simpang pulai...phobia plak...huhuhu

Amy Syaquena said...

as'salam...

ngerinya , takziah buat kuarga mangsa yang terlibat..


p/s : jom tinggalkan detail diri di sini

http://sinarraudah.blogspot.com/2010/12/jomm-kongsi-detail-tentang-diri-anda.html

sayangsayangibu said...

sya
---
itulah kan mcm ngeri sikit rasanya nak kesana

sayangsayangibu said...

amy
----
insya'allah akak akan cuba masuk disana tp td dah cuba tak leh la pulak..nape ye?

sal said...

assalamualaikum..ziarah sini sebentar..moga tuan umah ceria2 selalu