Tuesday, July 27, 2010 By: kasihibu

ENARIQ TERTIDUR.....siri 2

Yang ni malam tadi punyo edisi

Itulah orang suruh tido dia main main..
panjat panjat, sangat banyak aktiviti enariq

Sya tanya enpakwe ,

Sya: Sayang chinta mana?
Enpakwe: Entah tak tahu, boleh pulak jawab gitu kan....tlah g2 orang bangun tidur ditanya


Dah agak dah mesti tertidur di bilik kakak kakaknya,
selalu nya dia akan tidur atas katil kakak tp bahagian sebelah dindinglah untuk elak dari terjatuh,
tp  bila masuk bilik tengok...........

taraaa...............................
v

v

v

v

v

berdiri pun leno,
 jaga ayong dari jatuh katil kot..hehehehe ;p


alahai..chinta ibu nih..


gelak ado, kesian pun ado....

tulah pasalll............ main main panjat panjat..
last last terleno camtu..
ariq..ariq.... ;p

Sya panggil enpakwe, sayang sinilah tengok chinta, dah orang tidurkan mana nak bangun, 
last sya ambik gambar tunjuk ngan dia, 
jawapan eh...kami golak senada seirama bersamo samo...... ;p

jawapan untuk soalan alfa
ini kisahnya


Ayong : manja
K.Ngah : puteri/adik
Atrah : Kakak chantik
ENariq: chinta

12 jeJari meNulis:

Ibu n Abah said...

sya..
anak2 ni macam2 gaya tidurnya... kesian enariq... boleh tidur tegak macam tu...
cute sangat...

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

betoi punya leno

Wassalam

ckLah@xiiinam said...

Hi..hi..hi..budak aktif memang macam tu. Geram tengok..

kak Erna said...

sya..kesiannya dia..boleh tidur sambil berdiri..
memang bertuah anak ibu tu..

Yunus Badawi said...

Hebat enariq kita ni. Boleh tidur sambil berdiri. Lepas ni apa pulak stunt dia nak tunjukkan kat kami? hehehe

cheqna said...

adoi...anak2 akak ni...
macam2 gaya ada
tapi cute =)

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Salam. Terima kasih sudi komen di 'umah' saya.

****************************

comei sungguh.

dah serupa rukuk lah pulak si Enariq ni.

hehe..

sayangsayangibu said...

Akak
----
Memang pun memacam gaya tidur ada
Sebab tu geram bila tengok gaya enariq tidur tu comelll



Atuk
----
Leno sungguh dan penat


ckLAH
-----
penat melayan keaktifan enariq...


Kak erna
-------
Memang kesian..kalau sya tak sedar sampai bilolah agak dio boleh tidur gitu.


YB
---
Enariq sangat aktif
penat mengikut langkah dia
ada lagi lagak dia tu..nanti sya cerita


ceqna
-----
heheheheh...memang meriah dengan diorang nih.

sayangsayangibu said...

rina
----
enariq yg sedang mengaktifkan diri pada umur sekarang....

en_me said...

penat sungguh tewww.. ehehe

Amy Syaquena said...

sala comeinya macam tue pun boleh tido gak erk...

Ibu Sayang said...

Salam sya,

Wa..tomei...tomeinya enariq tidur. Tu gaya bila kepenatan `lebih sudah'...:)