Tuesday, July 27, 2010 By: kasihibu

ENARIQ TERTIDUR.....

Sekarang packing mood, ambil kotak di sebelah pasaraya untuk tampung apa yg perlu di pack,
memula tadi enariq sibuk main kotak, berterabur dan koyak kotak tu
sekarang dio sudah...........................

v

v

v

v

v

Leno di ulit intan...
terselit ditepi peti ais..

Kakak chantik tak ado, dah hantar rumah mama, hari ni nak mula packing apo yang patut....

Dengan penuh kemalasan..

sekian
lintas lansung dari tongkang pecah...
Ado sesiapo mahu menolong?
hehehehehee... ;p

5 jeJari meNulis:

Ibu n Abah said...

Sya..
selamat mengemas dan membungkus...
kalau dekat rumah kita boleh jugak akak datang menolong... takpun akak letakkan jer aisyah suruh menolong jaga enariq....

alfa juliet said...

sian bila tgk budak tertido gitu..huhu...

sya tanya jap..kenapa dibahasakan kakak chantik...mesti ada cerita disebaliknya

DrSinga said...

jangan ko packing sekali si enariq tu Yang!!!

kak Erna said...

sayang ibu..kesiannya..dia sampai tetidur..tolong ibu berkemas..
nasib baik belum bulan posa kan..kalau tidak..mau lepak terus..keletihan..

sayangsayangibu said...

Akak
----
Niat nak mengemas ada, tp tak tahu hujung dan pangkal
lepas enariq tidor
errrpppppp........

sya pun tumpang tidur samo ;p



Alfa
----
Kesian tapi aman kan?
hehehehehe...
KC tu sbb utama masa kecik kecik bayilah, dia memang comel dan chantik..
wah...bukan akak yg puji tau, sbb semua baby budak kecik memang chomell kan?
pastu suka cantik cantik...
jadinya terlekatlah nama kakak chantik tu. ;p
gitulah kisahnya.


Doc
---
hahahahahha....bayangkan.....

bayangkan enariq di pack
dah jadi permedagangan orang tu.


Kak erna
--------
Itulah nasib belum masuk posa,
dia kepenatan sbb bermain dgn kotak ,memanjat sampai kotak tu koyak.