Thursday, September 24, 2009 By: kasihibu

Panggilan manja CINTA...CHINTA...

Salam Lebaran buat semua yang mengikuti blog nih, semoga syawal yang mulia ini membawa seribu makna dan nikmat kepada kita semua.


aku nak  mencari sesiapa yang mempunyai panggilan / gelaran yang sama dengan nama manja yang aku panggil kepada chinta hati aku......

Muhammad Ariq Bin Mohamad Munir.


 sebab alasan kenapa anda memanggil nama manja mereka sebagai Cinta.......


semoga kita dapat berkongsi cerita disebalik nama manja yang diberikan yep.......

kenapa aku memanggil Ariq dengan panggilan Chinta hati?

kerana........

1- Hanya dia sahaja anak teruna aku (buat masa nilah..)
2- Senyuman Ariq mencairkan hati sesiapa yg melihatnya, kalau dia menyusu dan last mengigit, aku tak boleh nak marah..........
sebab senyumannya itu adehh...cairrr!!!!
3- Tindakbalas Ariq bila aku memanggil dia chinta.....yg pertama ialah
 senyuman yang manis itu...
4- Semua kakak2 Ariq sudah lama menganti nama Ariq sebagai Chinta hati ibuayah....
5- Setiap orang anak anak ada nama manja
- Ayong - Manja - sebab jiwanya terlalu halus dan mudah tersentuh
- Kak Ngah - puteri /adik - sebab dia paling lama menjadi si bungsu sebelum Nur Athirah lahir
- Nur Athirah - kakak chantik sebab dia sungguh chantik, manis, dan seorang yang sangat suka  chantik2

Itulah saja..untuk chinta hati ku ini.. ;o

0 jeJari meNulis: