Thursday, May 20, 2010 By: kasihibu

Bayar hutang lagi...


Sya sangat segan nak tunjuk muka
sebab rupa ado, tp tak lah seado seperti mereka yang pelito...opss ...  jelito jelito tu...


Pasal pulak tayang muka hari ni ye?
heheheheh...sebenarnya nak bayar TAG dari  RYNAS

Selak selak belek belek jumpa gambar nih
rasanya dah pernah tunjuk dah kot
sbb outing dengan anak anak dara cuti sekolah tahun lepas, jab nak kelebek...
ok ceritanya ada di


ni dan ini
---------------------------------------------------------------------------------------
 
 Ni aje yg ado.. ;o

Kenapa sya senyum masa dalam gambar ni?

Kekonon menadah air tu kena di tanganlah..walhal gimik yo lobih ;o
Senyum ni bagus, tak lah berkerut je kening  kan..
Lagi satu kalau orang marah marah cuba senyum dan minta maaf
mesti orang tu tak jadi nak marah pepanjang



Oklah ingat tak ada satu lagu pasal kempen senyum nih?

Senyum seindah suria
Yang membawa cahya
Senyumlah dari hati
Duniamu berseri
Senyum umpama titian
Dalam kehidupan

Kau tersenyum ku tersenyum
Kemesraan menguntum
Senyum kepada semua
Senyumanmu amatlah berharga
Senyum membahagiakan
Dengan senyuman terjalinlah
Ikatan
Ikhlas dari......:

Senyuman dari kamben yg chomell...

kali ni sya nak TAG.....
SEMUA YANG JELITA DI DALAM BLOG INI..

- cikgu hati
- cikgu kauthar
-rock kapak 
-cikgu makyong
-cikgu sama TAG LINE nih 
-cikgu nih
-cikgu yg gigih nih


dengan ucapan....

jangan ngelat yo.... 

nota:ada hutang TAG lagi nih nanti nanti ye.. ;o 

7 jeJari meNulis:

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang ibu

rupa ada senyum manis
Alhamdulillah

syukur kita pada Nya

Wassalam

Ibu n Abah said...

Sya...
kan cantik tu...
manis senyuman...
kalau tengok anak, memang dah tau maknya pun comel...

nino said...

betul tu sayang ibu. saya pun belum ready nak tunjuk muka posing bagai kat blog. kenapa? kerana faktor kegemukan yg terlampau. hehehe. kalo ada gambar pun tu la yang kecik secoet tunjuk muka je. dari bahu ke bawah no no no.

rynas said...

oh manisnya
manisnya senyumanmu....hehheh

kak Erna said...

sayangsayangibu..tak perlu malu..kita semua sesempurna kejadian..dijadikan allah yang esa..
manis senyumanya..muda lagi..

silvertech said...

samalah...sy pun jarang tayang gambo sendiri...slalu snap gambo anak je...hehe

DrSinga said...

kambing tu pakai braces ke?