Friday, May 21, 2010 By: kasihibu

Hutang Emas di bawa ke PD....

 Minggu TAG ke nih… ;o
 Kali nih nak jawab  TAG yang sangat mudah nih..
 T.Kasih ye KELUARGA BAHAGIA

1) Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?

Tikam Belakang…
Aduhai….sangat syedih..
Rasa macam tak ada kawan pun tak apo dari berkawan dengan orang yang macam nih

2) 6 orang di hati anda?

-   Ibu n ayah
-   EnPakwe
-   Anak-anak
-   Adik beradik
-   Saudara mara
-   Sahabat  dan rakan
 opssss  adakah terlebih dari 6… ? sobab hati ni penuh dengan kasih sayang ;p

3) Anda rasa anda comel?

Yang Paling Chomell…  macam lagu  nana dan arwah achik spin

4) Single or taken?

ohhhh........4 orang berderet deret macam itik gembo..gemboo….

5) Blog yang anda suka?

Blog nih....................................................................................................hari hari buka...sobab blog sendirikan..suka suka je nak tulis apo .

6) Adakah bilik anda kemas setiap hari?

Bilik…  kemas memacam ado, macam pejabat ado, macam stor barang pun ado..memacam ado

7) Lagu terakhir yang anda dengar?

Lagu dari telefon sendiri Suasan Hari Raya..
hahahahaaa… dah bertahun tu, tak tukar lagik 

8) Last text message?

Salam ..Sayang sya dan anak anak  beli hadiah hari guru ni, 
pastu nanti tolong ambik Ariq dan Atrah ye…
( sah sah mesej  potang semalam  huh..tak glemer langsung  tak ado org lain nak hantar mesej )
9). Last phone call?
Baru jab tadi Enpakwe call malam ni ada kawan sekerja ajak makan makan....
waahhh rejeki jangan di tolak..WAJIB HADIR dengan perut yg "0"


10) Hari terakhir anda menangis?

Masa nak balik TPG dari kampung sambut “ hari mak “ dengan mak hari tu

11) List lima color favorite anda?

unggu ,unggu.unggu,unggu dan unggu … ;o

12) Orang terakhir anda ber-YM?

YM dah lamo tak on

13) Game paling anda suka?

Game? Game alam maya tak ado.

14) Adakah anda peminat MCR?

Errpp…MCR tu apo?

15) Apa perasaan anda jawab tag ni?

Macam 3  raso, memacam ado….

16) Anda rasa tag ini best?

errrppp………………best gak sobab nak kena TAG lagi 10 orang
hehehehe...siaplah wahai mangsa....aaauuuuuuuummmmmmmmmm............


Tag lagi 10 orang
1. Liya
2.Mya
8.Fae
10.Adha

16 jeJari meNulis:

ayah,ummi, farish said...

tima kasih...terharu..siap ader gmbr kitorg bertiga lalgik..sob..sob..nanges ne..hheheh

sayangsayangibu said...

ohh gambar tu belajar dari en3 TB dan crazzcantik ;o

thunbergia said...

sungguh rajin buat TAG,

btw, MCR = My Chemical Romance ;-P

salamm,

Sya Annur said...

owh, naik namo den yo? hiks.. bulehla, dah lamo tak hapdet blog pun kan :p

sayangsayangibu said...

TB
w.salam
mmm..ia ke? ingatkan MCR tu berkaitan it
heheheh..sungguh sya tak tahu..

sayangsayangibu said...

Sya..
hahahaa...silo..silo...

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang2ibu

salam ziarah

Wassalam

sayangsayangibu said...

w.salam..
minggu ni tak ke Banting ke melawat anak dara?

honey said...

rajin betul...bnyk tul idea...leh mintak petua hehehe

Pok Li said...

suka baca tak suka tag

rynas said...

hheheh...sungguh tidak tahu apa MCR tu kan. sapalah yg buat tag ni.

rynas said...

wah kena tag jugak yer

Aida Ali said...

Salam singgah jap. Harap SSibu sihat walafiat

Yunus Badawi said...

patut gambar tu tunjuklah yg pakai baju ungu sbb awak suka warna ungu ngeee

Yunus Badawi said...

fuh selamat tak kena tag kali ni hehehe.

lagu raya tu tak tukar lagi ke? ngeh3x

sayangsayangibu said...

honey..
Petua.. non ado... ;o

Pok Li..
Lain kali sya TAG..hehehehe...

Rynas..
itulah ingatkan MRCB ;p
Layan je TAG tu..

HM Pn Aida
Terima kasih ziarah

YB
hahahah..baju tu kan lite unggu, lagu raya..suka dengar lagu tu, kadang terboring terus nyanyi lagu tu, tp pelan2lah... hehehehe ;p
selamat yo..
tak apo lain kali ye ;o