Thursday, June 20, 2013 By: kasihibu

BALIK TERKEJUT..JADI MARI KITA MAKAN MENU TERKEJUT..

Semalam dalam jam 7++ enpkwe telefon dia ondway balik ke jarom dah sampai di litar Sepang

Sya pun terkejutlah,alamak nak masak apa nih?

Sya korek peti sejuk yang ada cuma kobis,santan , cili api ,ikan pekasam yang boleh hidup balik kalau ikan tu nak hidup, sebab dah setahun++ kawan bagi pada sya

hahahaha....akhirnya ikan itu jugak jadi penyelamat sya malam tadi.

Tapi best  jugak menu terkejut tak sedar 2 pinggan mak buyung makan
cuma sbb ikan pekasam!!!


Sent from Samsung Mobile

7 jeJari meNulis:

Dr Singa said...

mak buyung??!!


bila..?
kita ketinggalan!!

kasihibu said...

doc
-----
kita gelak baca komen nih
kita pun terkejut dan rasa down sangat bulan 3 lps...rezeki yg tak dijangka gitu(",)

Sz said...

yeayyyy tahniahhhh kak sya!
sama tkezutttt gak cam dokterS ;P


Ibu n Abah said...

Sya
Sambal yg dalam mangkuk tu sambal belacan
Ke? (Penyibuk lauk org ni.. Nak meniru laaa tu)

Khai♥Rin : anies said...

sy tgk pon terliur..

kasihibu said...

akak
-----
dengan tak malunya sya nak bagitahu
sambal nasi lemak hari minggu tp itu pun beli punya hahaha...
tp tak sorang pun usik sbb tak perlu dah sya ada masuk cili api beberapa ulas dlm masak lemak,bila nak pedas makan je cili yg dalam lemak kobis tu

kasihibu said...

khairin
--------
sesekali makan macam tu sedap jugak kan?