Wednesday, June 19, 2013 By: kasihibu

Accident!!!!

Walaupun dah berhari hari tp sya masih trauma lagilah

Haiiihhh.....tak suka betul perasaan nih!!!!!!

12 jeJari meNulis:

Dr Singa said...

kena kuatkan semangat!!

Eye_nee said...

ambil masa nak pulih kan semangat tu..tak per pelan2 yer...

Khai♥Rin : anies said...

teruk ke kak? sabaq ya

kasihibu said...

Doc
----
Thanks.....love u doc...

makchaq said...

Teruk ke?
Kalau accident memang lama baru nak pulih semangat...

Zaitun said...

Jadi trauma kan...tapi lama kelamaan akan hilang in shaa Allah.

Ibu n Abah said...

Akak pernah 2x terlanggar kucing
Mmg perasaan yg amat tak best
Tapi bukan kita sengaja nak
Langgar...
Berhari2 jugala trauma

kasihibu said...

eye_nee
----------
mungkin sebab hari hari kena lalui jugak jalan tu jadi trauma berdebar je

kasihibu said...

khairin
--------
teruk jugak dik kereta audi yang jenis besar tu bum belakang senak perut kena streng lps tu nasib baik perjlnan ambik anak anak kalau anak ada di belakang ayoooo...tak tahulah
kereta tu dah senget akak rasa sebab sit depan bahagian pemandu jadi senget ke kanan

kasihibu said...

mak chaq
----------
sebenarnya lg teruk masa sya di seret treller besi buruk dulu
tp myngkin sta terkejut sangat masa yg terbaru ni tu yang trauma bila memandu

kasihibu said...

kak zai
--------
terima kasih...mudah mudahan
sebab sya lalu hari hari jalan yg sama

kasihibu said...

akak
-----
langgar kucing tu satu hal tp mil tak bg fikirkan
yang jadi trauma ni sya accident jumaat lepas