Wednesday, February 13, 2013 By: kasih ibu jua

TAG LINE SI GADIS BUNGA SAMA TAK DENGAN YANG NIH?



Sikit punya panjang tajuk daaaa....
Ini kaki Muhammad Ariq
sama kan dengan tag line adik  manis kita nih?

tapi abang ariq sebelah kaki je ada tahi lalat
agak agak kuat mengembara tak macam GB?
hehehehehehehe.....
siap satu entry
aci tak? (,")

12 jeJari meNulis:

Daddy Ziyyad said...

terus saya check kaki saya! haha

atuk said...

Assalamualaikum SI

kaki melancong ni.... :)

kasihibu said...

Hahaha...ada berapa?(",)

kasihibu said...

Atuk
-----
W.salam...
Kata orang gitulah kan?

gadisBunga™ said...

hahaha!!! sah kaki jalan nih!

saya punya kat tapak kaki. ;D

kasihibu said...

GB
-----
Hahaha....sahlah kan? Moga nya ariq disisi kaki (",)

Cho Zila said...

bolehler diterima... memang yerk kaki jalan orang kata ...

zino said...

belek2 kali cari tahi lalat hehe

Azian Elias said...

tunggu je masa, sure kaki jalan. heee....

@cu SaYaNg said...

acu ada 2 taik lalat kat kaki
tu agak nye suka beno nak mengembara..hehehehee

ibuintan said...

komfom kaki rayau... jgn kutu rayau ye Aniq

azieazah said...

Amboiiii... tu belayar jauh nanti tu.