Friday, February 8, 2013 By: kasih ibu jua

PILIHLAH YANG MANA SATU...

Sya nak kenalkan  pada semua 
 dengan kenalan  sya yang sangat di kenali ramai

dari kecik sampai ke warga tua
dari timur sampai selatan
dari  asia sampai ke barat



memang terkenal habis  kenalan sya tu
diorang ni kembar 4 tau


agak agak sesiapa ada anak bujang trang trang trang tu

ke ada adik bujang yang belum jumpa calon tu

silalah 

buat pilihan sebelum terlambat
nak kenal?


1







2







3







4











taraaaaaaaa...............









jelita kan?

dari kiri dan kanan makronah,mikronih,makronoh,makaroni (,")

6 jeJari meNulis:

Kakzakie said...

Astaghfirullah... siapalah punya kerja nie hiihi...

ibuintan said...

Ahahaha.... tak ondak

atuk said...

Assalamualaikum Kasihibu

manis2 belaka....he he

Yunus Badawi said...

takde mcm muka jawa pun .... ngeeee

azieazah said...

Mujur saya dah kahwin. Hahahah

Mak Wardah said...

Salam kenal,
Aha, tahi lalat di kaki kuat berjalan ke? Dah terbukti ke?