Friday, February 1, 2013 By: kasih ibu jua

GAMBAR HERO ABANG ARIQ...



Ibu cantik tak otomen abang?

Hrrmmmmm...lah anak asyiklah otomen
bila lah otomen nak pupus nih?

15 jeJari meNulis:

Dr Singa said...

otromen mebius tu!!

Kakzakie said...

Pada dia tu dah cantik sangat. Ibu kenalah puji sebab itu imaginasi Ariq.

nik ros said...

comel jea. minat sgt otomen yea

gadisBunga™ said...

heheh!!! otomen mana boleh pupus kakak!!! kehkehkeh~

Mimi Azirah said...

kretif die

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Dari kita kecik dengan otomen...sampaikan anak pun juga...entah2 sampai ke cucu pun kak... :)

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Kita kecik dengan otomen...anak kita pun dengan otomen..jangan2sampai ke cucu jugak kak... :)

sal said...

oklah tu...sekadar buat gmbr..
yg kat sini pula.. bersilat mcm otomen..penat kita dibuatnya....

kasihibu said...

Doc
-----
Itulah dia sebut ..sbb ada warna biru kan?

kasihibu said...

Kakzakie
--------
itulah dia seronok sangat masa tunjuk otomen yg dah dilukis dan di warna tu

kasihibu said...

Nik
-----
Dah sangat bosan akak dgn otomen dia tu

kasihibu said...

GB
-----
Kan? Sekarang ni macam macam versi

kasihibu said...

Mimi
------
Kakak dia yang bantu sekali

kasihibu said...

Hahaha...kan?

kasihibu said...

Sal
----
lebih dari tu abang ariq buat
yg jadi mangsa si KC