Wednesday, January 30, 2013 By: kasih ibu jua

CERITA ANAK BERTUAH NI LAGI.....


Ibu ni macam lah anak dia sorang aje 
asyik asyik cerita pasal abang...
asyik asyik cerita pasal abang...
ceritalah pasal ayong ke...kak ngah ke...kakak chantik ke....

hehehehehehehee....
nak buek camno abang je yang banyak meragam ragam kan?


Sebabkan abang ariq dah sekolah  
makanya abang ariq akan mandi bersama sama ibu setiap pagi
bila dah mandi ibu solat  subuh dulu 
lepas tu baru siapkan abang ariq hensem hensem untuk ke sekolah

Si anak bertuah ni masa sya sedang solat kalau dia diam je tu,
 makanya adalah projek yang dia sedang buat dengan jayanya


Lepas sya solat si anak bertuah ni datang depan sya



Ibu....ibu....
cantik tak abang?






errrpppp..... apa yang abang buat yek?






1










2








3















4












taraaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





















hijau lagi, merah delima bibir nya jugak

oh abang............................

best sangat jawapan dia...
abang tengok ibu buat, abang pun buatlah macam ni

Hai lah anak!!!!!!!


nampak gayanya lepas ni bukan saja sorok alat solek dari KC
bahkan dari abang jugak

14 jeJari meNulis:

cheqna said...

hahahahaha
sabo jela =)

Dr Singa said...

HAHAHAHAHAAA!!!!

aWWWWWWWWW!!!!

ahmad humairi said...

Berat sebelah tu namanya......

begitu persepsi anak. Tapi kita selalu kata....kasih-sayang diberikan sama rata...hhhaaaiiihhh.....

atuk said...

Assalamualaikum Kasih Ibu

ha ha ha

abang pun nak bergaya juga

Kakzakie said...

Hihihi.... tahu pulak hijau nak letak dimana dan lisptik di mana.

kasihibu said...

cheqna
--------
tu pasal...sabar ajolah

kasihibu said...

doc
-----
bukan encem dah tp jelita(",)

kasihibu said...

ahmad humairi
------------------
biasanya gitulah yg diorg kata

kasihibu said...

kakzakie
----------
kan? sbb tu dia kata tgk ibu buat

Cho Zila said...

memang budak bertuah.. senyum.. senyum...

azieazah said...

Ohh jangan la pasni dia mintak nak pakai skirt pulak. Parahhh... hehehe

kasihibu said...

Cho zila
----------
Karenah diorang memang boleh buat kita tersenyum

kasihibu said...

Kak azie
----------
hahaha...memang nak kono cemat kalau nak pakai skirt2 hehehe...

dela said...

macam2 kerenah anak2 kan.. :)