Tuesday, January 29, 2013 By: kasih ibu jua

BETUAH SUNGGUH LAH HAI ANAK!!!!!!!!

Ini peneman setia MIL di rumah bila anak cucunya tiada di rumah
diaorang nilah yang menggantikan  meriuhkan suasana
tapi sekarang dah tinggal berdua saja sebab datuk K 
anak si kucing berekor panjang warna putih tu dia dah meninggal dunia 
semalam keracunan makanan
sangatlah sedih melihat datuk K masa dia sedang nazak : (


Sya nak cerita pasal kejadian sebelum tu 
Abang ariq ni memang pantang nampak kucing,
 memang kesianlah jadi mangsa gomolan si abang ariq
dah puas sya marah larang dia main kucing,
 dah berapa kali kena cakar kena gigit tapi tidaklah dia serik
habis camno?

Masa tu kami  berborak borak tetiba 
MIL nampak anak kucing tu lari lintang pukang
nak tahu kenapa?






1












2








3













4










taraaaaaaaaaa................!!!!!!!




V






V








V











inillah yang abang ariq buat,
dia sudah tarik satu helai misai anak kucing dan tunjuk

Ibu...ibu...abang ada misai!!!!!!!

tengok......betapa sangatlah bertuah si bujang nan sorang ni kan?

10 jeJari meNulis:

Kakzakie said...

Ya Allah... patut pun kucing tu lari lintang-pukang hihi...

Cho Zila said...

sabarjerler... isyh tak patut.. tak patut...

zino said...

minat sangat misai kucing tu hehe

sal said...

anak2 suka main kucing,kan....

azieazah said...

Ganas betul laaaa... Kompom la kucing tu nampak kelibat dia jer mesti lari dulu. Hahaha

kasihibu said...

kakzakie
---------
kesian anak kucing tu tak cukup tanah dia lari

kasihibu said...

cho zila
---------
bila nampak ariq memang tak duk dalam rumah dia lepak luar

kasihibu said...

abah zino
------------
geram sangat kot?
nasib dia tak potong

kasihibu said...

kak sal
---------
kan?sya memang kesian sangatlah dengan kucing tp geram sbb kucing tu macam tak tahu nak jauhkan diri pulak

kasihibu said...

azieazah
---------
hahaha....sekarang ni dia duk luar x duduk dlm rumah tahu takut kot?