Wednesday, October 3, 2012 By: kasihibu

TENGAHARI RABU SEPARA BISU (,")



WALAU PUN DAH PATAH, DAH RIUK.....
DAH BUTA DAH PECAH KEPALA 
TAPI......



BILA DI PASANG BATERINYA BUNYI ADALAH
 SANGAAATTTTTTTTTTTT...MEMBINGITKAN ....

" IJA COLETTT.... TETTTT...TTTEEEETTTT......"

HEHEHEHE..... MEMANG HEROLAH OTOMEN NIH (,")
BERJUANG HINGGA KE TITISAN TERAKHIR GAYANYA 

17 jeJari meNulis:

Daddy Ziyyad said...

lampu merah dia pun nyala lagi! :)

Nanie@NMS said...

Salam,

heheheeheh, sengeh auntie baca n3, memang kuat ultramen kan?..

Aidah Othman said...

Sama jugak macam dalam tv tu. Sian otomen ni. Raksaksa planet manalh yang dah lawan dgn dia sampai patah. Hihihi. Dik, terimakasih tolong doakan mak akak ya. Semoga doa para malaikat utk adik juga dimakbulkan Allah. Amin.

kasihibu said...

Daddy ziyyad
----------------
Ia lah sebab tu abang ariq tak bagi buang

Dr Singa said...

HAHHAHAAAAAAAA!!

kencing manis!!!!!

rieda_ffya said...

nape patah riuk tu..

kasihibu said...

Aunty
-------
W.salam memang kuat aunty naik marah jugak sya dengar bunyi nya

kasihibu said...

Aidah othman
----------------
Hehehe...raksaksa tak cedera apa pun otomen yang patah riuk
sama sama semoga mak kak aidah sudah beransur sembuh amin.....

kasihibu said...

Doc
-----
Tahap kritikal sudah...

KhaiRin : anies said...

bunyi tu kira penyelamat poket mak ayah ehehehehe

kasihibu said...

Rieda_ffya
----------
ada yg terpijak, ada yang dibaling ,ada yang yang konon nak tanggal dan pasang balik sudahnya memang tak boleh di pasang

kasihibu said...

Khairin
--------
Oh dik tidaklah jugak!!!!

gadisBunga™ said...

ni baru betul ultraman! takpe kak, ultraman ni jenis patah tumbuh hilang berganti. hahaha!

kasihibu said...

Gb
---
Itu yang akak kejar abang ariq dlm petronS bt 10 teluk panglima garang selepas penat sessi pujuk memujuk...

Dinas Aldi said...

Memang berbaloi beli ni, main sepenuh hati sampai patah riuk haa :D

Zaitun said...

Teringat masa anak2 kak Zai kecik2...hehehe.

MulutPayau said...

patah riuk pun masih nyala lagi...tahan betul....