Wednesday, October 3, 2012 By: kasihibu

NAK TAHU SAIZ DIA, CUBA TENGOK PEHA KE BETIS SENDIRI


besorrrr.....sangat tak tipu!!!!


20 jeJari meNulis:

Kakzakie said...

Berbaloi benar. Memang tak tipu dah ada gambar kan...

Kakcik Nur said...

Puas nak menghabiskannya tu! :)

Dr Singa said...

hoh hoh hohhh !!
betis kita besorrrrrrr!!

al-lavendari said...

buah apa ni ?

cheqna said...

besh ni..rebus...makan cicah ngan gula..air kopi...time hujan plak..perghhhh

Saleha said...

besor bapok

makchaq said...

Makchaq pernah gak tanam ubi kayu yang ubinya sebesar peha, tapi ubinya empuk dan sangat sedap dan lemak.

rieda_ffya said...

besaunye..buat kuih le..

kasihibu said...

Kakzakie
-----------
Memang sangat berbaloi tanah yg sesuai tu hasil berganda dan tak keras pun isinya

kasihibu said...

Kakcik
-------
Puas nak mengagihkan ramai yg tak mahu takut nak makan besar sangat tp bukan sya yang tanam

kasihibu said...

Doc
-----
Hahaha...iyo ke? Kalau gitu kalahlah saiz ubi tu (",)

kasihibu said...

Pak ngah
-----------
Ubi kayu ,besar kan?

kasihibu said...

Cheqna
---------
Makan dengan kelapa parut ikan masin sambal tumis pergghhh...terbaik!!!!!

kasihibu said...

Saleha
---------
Hehehe....mesti dari ganu kite ye? Dah lama tak dengar 'besor bapok'

kasihibu said...

Makchaq
----------
Betul tu sya pun tak sangka lembut dan lemak
ubi tu kalau tengok saiz macam keras

kasihibu said...

Rieda_ffya
------------
Buat ubi ketuk pun sodap kan?

Cho Zila said...

sekarangni ramai yang makan ubi rebus pulak .. tengok kat fb pun cerita pasal ubi.. besarnyer puas hati..

kasihibu said...

Cho zila
----------
Ada kala memang teringin nak makan ikut musim kot? La ni kan ke musim hujan

gadisBunga™ said...

peha saya besar betul kak. takkanlah? hahaha!

kasihibu said...

Gb
---
Kalau bukan peha betis pun boleh
peha akak pun besar jugak x sama dgn ubi tu hahaha....