Tuesday, October 2, 2012 By: kasihibu

OH...ABANG.LENONYA TIDO!!!!



KISAHNYA ABANG DAH PENAT BERMAIN DENGAN HERO HERONYA ITULAH
SEKALI IBU JENGOK..... 
EHH!!! DAH TERDAMPAR KESIAN ABANG (,")

yang paling best setiap  pagi bila bangun
bau abang adalah sangat masyam!!!!!!
ibu suka................ (,")

19 jeJari meNulis:

Dr Singa said...

terlopong!!!!!!!!

Acik Erna said...

keletihan bermain sampai lena abang

Kakzakie said...

Sya... saat paling syok bila anak tidur lena. Bagus dia tak susahkan org boleh lena sendiri. Mulut sampai terlopong:)

Cikgu Ma said...

alololo..lenanya dia...

atuk said...

Assalamualaikum Kasihibu

betul2 punya leno....

mak encik | SZ said...

cam letih sungguh gayanya tu kak! penat lawan rasaksa eh...

azieazah said...

Power Rangers bateri dah weak! hahaha

kasihibu said...

Doc
-----
hehehe..penat kaedahnya

kasihibu said...

Acik erna
-----------
Dia memang selalu macam tu(",)

kasihibu said...

Kakzakie
-----------
Abang ariq memang tido sendiri tahu2 dah lena je tp kesian pulak tgk dia tertidur sendiri

kasihibu said...

Cikgu ma
----------
Abang ariq tido senang tp ada jugak meragam sebelum tido nak ibu baring sebelah dia dulu.

kasihibu said...

Atuk
------
W.salam sampai menggangga(",)

kasihibu said...

Mak encik
------------
Hehehe...dah penat lah tu tak pun dah bosan

kasihibu said...

Kak azie
---------
Hahaha...gitulah gayanya

eelobor said...

hehehe...setiap pagi pun saya suka cium pipi anak saya masa kejut dia bangun tido. memang masyammmm... huhuhu

kasihibu said...

Eelobor
--------
Sedap baunya kan?abang ariq ada hari bangun pagi dia nak mandi sebelum ke rumah pengasuh dia kata abang rasa segar(",)

gadisBunga™ said...

masyam masyam pun ensem juga abang tu...hihihi~

Dinas Aldi said...

Otromen dia suka, power rangers pun suka jugak na, hehe. Lena sungguh tu :D

zino said...

penat sangat tu.. biar le dia rehat hehe