Wednesday, August 8, 2012 By: kasihibu

W.W





19 jeJari meNulis:

doc said...

kena bayor tak?

cikceriacorner said...

hehehe..sy xberani pegang arnab..tp ia nampak comel..heehe

kasihibu said...

Doc
---
2rm sorang x 4
makanan singget

kasihibu said...

CC
--
hehehehe...comel dik gebuz

Acik Erna said...

salam sya..berani anak sya pegnang..kalau acik tak pegnang le tengok suka..comel

Kakzakie said...

Mesti anak-anak Sya terkejar-kejar nak menangkap. Berani mereka pegang ye. Kakak nie kucing pun takut Sya..

Daddy Ziyyad said...

raya ni nak buat rendang arnab lah..:)

atuk said...

Salam Ramadhan Kasihibu

kat mana tu ye...

Papa Mifz said...

ini mini zoo ke or org jual arnab nih??

kasihibu said...

W.salam mula2 diorang geli jugak kena kerumun lepas tu baru ok

kasihibu said...

Kakzakie
----------
Hehehe...memang kak mula2 je diorang mcm geli bila arnab tu kerumun dkt diorang lepas tu arnab pulak yg tak tahan kena tangkap dek diorang

kasihibu said...

DZ
----
Belum pernah lg makan daging arnab
rendang arnab menarik jugak tu

kasihibu said...

Atuk
-----
W.salam dekat morib tp dah lama tu cuti sekolah lepas

kasihibu said...

Papa Mifz
----------
jual arnab..ada banyak jenis harga pun ratus2 pun ada jugak tp memang comel

@cu SaYaNg said...

suka main dengan arab
makan daging arnab pun suka :D

gadisBunga™ said...

akak penah makan sate arnab tak? kehkehkeh!

MulutPayau said...

anak2 saya tak berani nak pegang arnab.....suka tengok jer...tapi arnab mmng comelkan...

Pokok Manggis Depan Rumah said...

best nye main arnab.. kat mane ni?

Maiyah said...

sy bru baik skit tekak nk telan x bleh, perut lapar tgk mknan tp xleh telan.. Alhamdulillah hr ni ada kurang.. sy mmg suka ayam percik, time sakit di larang beli hehe