Wednesday, August 1, 2012 By: kasihibu

WW...........

sumber pakcik google


19 jeJari meNulis:

doc said...

err..

betul betul betulll...

kasihibu said...

doc
---
eerrrmmm.....sangat sangat betul kan?

rieda_ffya said...

sama macam..sembahyanglah kamu sblm kamu di sembahyangkan..

Acik Erna said...

assalam sya..insyaallah..masa kita disolatkan depan imam akan sampai juga kan

Daddy Ziyyad said...

dan berwudhu lah kita, sebelum kita di mandikan

Kakzakie said...

Betullah... moga kita dikuatkan iman utk terus melakukan perintahNya.

kasihibu said...

Reida_ffya
------------
sama dan serupa maksud dan seruanya

kasihibu said...

Acik erna
----------
W.salam betul kak ,
yg hidup pasti akan mati juga

kasihibu said...

DZ
----
sebelum di mandikan dan di wuduk kan juga

KhaiRin : anies said...

ya betul tu
*insaf*

Yunus Badawi said...

Eloklah amalkan solat berjemaah. Nanti bila kita dah mati taklah terkejut tengok org ramai2 solatkan kita. ..... ngeeeeee

kasihibu said...

Kakzakie
----------
Mudah mudahan kita tidak leka dan lalai kan kak?

kasihibu said...

Khairin
--------
Sama2 kita saling mengingati

kasihibu said...

Yb
---
Betul tu,sejak enpakwe dah pindah jarang sya dapat berjemaah nak ke surau tmn tu dia x galakan sbb abang ariq dan kc tu aktif sangat

Aine Ainun said...

sayu...berdebar je rasa...

kita pon xtau bila jal kita..
semoga ada amal yang dibawa sebelum pergi kan...

MulutPayau said...

akan tiba jua saat itu....hanya DIA yg Maha Mngetahui...

Pokok Manggis Depan Rumah said...

peringatan yang bagus..
terima kasih akak ;-)

ahmad humairi said...

Begitulah roda kehidupan, kejap ke atas, kejap ke bawah....akan sampai jua masanya kita dihadapan...

@cu SaYaNg said...

terima kasih bg ingatan nie kak :)