Tuesday, August 14, 2012 By: kasihibu

UCAPAN KHAS UNTUK SEMUA.............


Di sebab kan tahun ini ulangtahun kami berdua
adalah di hari sambutan Aidilfitri ( Insya'Allah...)

Makanya kad ucapan raya sya untuk tahun ni memang lain dari yang lain ye
tak ada gantungan ketupat pelita suasana raya
tapi kad jemputan, ada perantin lama dan anak anak anak dan anaknya saja (,")




Cincin disarung hati berdebar
Jarinan lembut wajah nan merah

Ramadan disambut dengan sabar
Aidilfitri disambut dengan meriah





Satu Syawal menjelang tiba
Takbir bergema mengegarkan jiwa
Sekiranya ada salah dan silap
Ampun dipinta dihari mulia


Gemersik takbir mengundang hiba
Salam diutus tanda ingatan
Syawal dinanti menjelang tiba
Salam diutus pohon kemaafan.

Maaf zahir dan batin.

47 jeJari meNulis:

Nanie@NMS said...

Salam Siti,

Auntie ucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri, maaf zahir batin.

doc said...

hehehehee..
fes time nengok kad raya ada gambar perantin!

kakcik said...

Selamat hari raya dan selamat ulangtahun perkahwinan buat Siti dan suami. :)

Kakzakie said...

Moga selamat semua perjalanan
ke kampung halaman bersuka-ria
selamat ulangtahun perkahwinan
ampun dan maaf yg kakak pinta

Yunus Badawi said...

Happy anniversary Eja dan en suami

Yunus Badawi said...

Ulangtahun keberapa ni?

Apa2pun semoga kekal bahagia sehingga ke syurga.

Yunus Badawi said...

Dan tak lupa Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin.

rieda_ffya said...

selamat ari raya..maaf zahir batin..

Yunus Badawi said...

Raya di mana tahun ni? Di nogori ke?

Daddy Ziyyad said...

wahhh..unik kad raya tu..;)

Happy Anniversary ya..

Pok Li said...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin. Selamat Ulangtahun semoga bahagia selalu

Pok Li said...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin. Selamat Ulangtahun semoga bahagia selalu

Zaitun said...

Selamat ulang tahun perkahwinan dan selamat hari raya juga dari kak Zai.

gadisBunga™ said...

cantiknya akak masa kawin dulu! sama cantik macam sekarang. :D

selamat ulangtahun perkahwinan akak! dah salam syawal juge... :D

kasihibu said...

aunty
------
w.salam selamat menyambut hari lebaran buat aunty sekeluarga ampun maaf andai ada terasa dihati

kasihibu said...

doc
-----
(,") kebetulan pulak sama sambutan tahun ni pada hari raya...
selamat menyambut hari lebaran doc dan keluarga

kasihibu said...

kakcik
-------
terima kasih kakcik
selamat menyambut lebaran juga buat kakcik dan keluarga

kasihibu said...

kakzakie
----------
esok petang sya balik kampung khamis dah cuti semoga kakzakie dan keluarga juga selamat dalam perjalanan selamat menyambut lebaran ampun maaf juga dipinta

kasihibu said...

YB 1
------
terima kasih...

kasihibu said...

YB 2
-----
baru ke 13 amin....mudah mudahan
begitulah hendaknya walaupun adakala lidah tergigit juga...dugaaaaaannnnn...;-)

kasihibu said...

YB 3
------
salam lebaran juga buat Yb sekeluarga..berhati hati memandu
semoga bergembira bersama keluarga ampun maaf juga dipinta.

kasihibu said...

rieda_ffya
-----------
selamat menyambut lebaran juga ampun maaf dipinta

kasihibu said...

YB 4
-----
mula mula cadang nak balik sg petani tp cuti sampai raya -3 jadinya mil kata di sbn sajalah dan di kampung sya jugak gayanya:-P

kasihibu said...

DZ
----
kebetulan tahun ni sambutan sama dengan syawal(,")
terima kasih dan selamat menyambut lebaran bersama keluarga

kasihibu said...

pok li
--------
selamat menyambut lebaran bersama keluarga dan ampun maaf juga di pinta

amin....terima kasih

kasihibu said...

kak zai
--------
terima kasih..
Salam lebaran kak zai semoga bergembira bersama keluarga dan ampun maaf dipinta.

kasihibu said...

Dik
----
Terima kasih tp....
Di solek2 cantik lah cuba x solek2 hehehehe....
Salam lebaran juga buat GB dan keluarga ....hati hati memandu ye..

azi said...

Selamat menyambut ulangtahun Perkahwinan dan Selamat Hari Raya Aidil Fitri dari Kak Azi...

Amy said...

Selamat ulang tahun perkahwinan dan selamat hari raya sy ucapkan.. Semoga sentiasa berbahagia ke akhir hayat...

OmbakBaik said...

salam aidilfitri kak...hepi anibeseri jugak..sure kemeriahan berganda d hari raya..moga Allah merahmati akak sekeluarga ♥

IMANSHAH said...

Adik tersayang segak bergaya,
Mengait kuih di atas para,
Suasana riang di hari raya,
Bermaaf-maafan riang gembira.

MulutPayau said...

selamat mnmyambut ulangtahun perkahwinan. semoga kebahagiaan yg dikecapi berkekalan...

Dan Selamat Hari Raya utk sya dan keluarga...maaf andai ada terkasar bahasa....

Papa Mifz said...

selamat hari raya dan selamat ulangtahun perkhawinan yer kak..:)

al-lavendari said...

selamat ulangtahun perkahwinan dan selamat hari raya .. maaf zahir batin.

seronoknya ulangtahun perkahwinan dan hari raya disambut serentak bersama-sama dgn seluruh penduduk Malaysia.

mamawana said...

Salam Idilfitri sayang sayang ibu... moga bahagia mendakap mu

sal said...

selamat hari raya..maaf zahir batin..
moga ceria2 di hari raya dan ukhuwah kita berpanjangan..amin..

kasihibu said...

azi
----
terima kasih salam aidilfiitri buat azi dan keluarga

kasihibu said...

amy
------
amin....terima kasih
salam aidilfitri juga dari kak sya buat amy sekeluarga

kasihibu said...

OB
---
salam aidilfitri buat adik dan keluarga..
terima kasih mudah mudahan...amin

kasihibu said...

imanshah
-----------
mengait kueh di atas para
selamat hari raya jua.....(,")

kasihibu said...

MP
-----
terima kasih sangat amin...mudah mudahan begitulah hendaknya

salam aidilfitri semoga bergembira seisi keluarga ampun maaf juga di pinta

kasihibu said...

papa Mifz
------------
terima kasih...salam aidilfitri untuk papa mifz dan keluarga

kasihibu said...

pak ngah
-----------
terima kasih....salam aidilfitri buat pak ngah sekeluarga
seronoknya sebab pagi pagi raya tu enpakwe wawarkan juga pada keluarga tok di sg petani dan kiranya sambutan yg meriah tahun ni.

kasihibu said...

Mamawana
--------------
Salam aidilfitri buat mamawana sekeluarga
amin....terima kasih

kasihibu said...

Kak sal
----------
Salam aidilfitri buat kak sal sekeluarga
amin...mudah mudahan...

ibundo said...

selamat hari raya dan selamat menyambut hari ulang perkahwinan. Semuga bahagia hingga ke akhir hayat.

Chibi Maruko said...

selamat ulangtahun dan selamat hari raya dari kami berdua.........