Friday, August 3, 2012 By: kasihibu

TAK DAPAT BELA KUCING HIDUP KITA BELA JE KUCING NI YE....

2 ekor RM 25 saja...(,")

Yang biru abang punya
yang pink KC yang punya

Petang semalam dua beradik kecik ni berbual

Ariq: Kakak....ayah mana
KC: Ayah kejeeee...........

Ariq: nape ayah keje?
KC: Ayah cari rezeki


huhuhuhuhuuuu.....syedih hati ibu nak oiiiiiiiii................ : (

                                  hari ni ayah balik ayong dan kak ngah pun balik
                                  kita berkumpul bersama


34 jeJari meNulis:

doc said...

kalau malam malam tetiba dia ngiau... ko lari tau jah!!!

Daddy Ziyyad said...

kucing pink & biru! :)

takpa..ayah cari rezeki utk keluarga...cari rezeki itu pun ibadah..

ckLah @xiiinam said...

Comel tu. Mana dapat?


:-)

Saleha said...

cutenya.. ada bunyi2 tak?

salam kenal, follow sini ye :)
semoga ukhwah kita berpanjangan

Saleha said...

cutenya.. ada bunyi2 tak?

salam kenal, follow sini ye :)
semoga ukhwah kita berpanjangan

Kakzakie said...

Sya.. pandai dia beri jawapan. Mesti ikut ibu dia punya perkataan bulat-bulat.

Cutelah kucing tu Sya:)

kasihibu said...

doc
---
hahahahaha....dia tak lari kalau tak letak beteri, letak beteri pun habis kuat dia bunyi ;p

kasihibu said...

DZ
---
cute kan?
kesian jugak dengan diorang ada ayah hujung minggu je :(

kasihibu said...

CkLah
-----
beli di Rawang, bunyi kucing tu kuat jugak nyaring kalau beteri baru lah ;p

kasihibu said...

saleha
------
comel dan gebu yg penting bulu tak tanggal macam kucing hidup
tp bunyi nyaring
terima kasih datang bertandang ;)

kasihibu said...

kakzakie
--------
macam tulah kak
si abang ariq rajin sangat bertanya ayah mana........

Zaitun said...

Kalau bela kucing hidup kena buat banyak kerja.

Ayah cari duit untuk KC dan keluarga.

kakchik@ella said...

kiutla dialog diaorg. tak pe dik .. nanti ayah balik. sabar eh.

kasihibu said...

kak zai
-------
hehehe..betul tu baik bela kucing pink dan biru tu lagi

anak anak kecik ni memang selalu tanya ayah diorang

kasihibu said...

KC
--
abang selalu tanya ibu, ibu jawab macam tu, bila tanya KC dia pun dah pandai jawab mcm ibu ;p

Yunus Badawi said...

Nanti ayah dapat duit boleh beli kucing yg betul pulak

Yunus Badawi said...

kucing tu pakai bateri ya?

Yunus Badawi said...

Meriahlah petang ni sebab semua ahli keluaraga ada di rumah

Buka apa hari ni?

Yunus Badawi said...

Slmt berbuka

Ibu n Abah said...

sya..
selamat berbuka bersama seisi keluarga...
sekali2 dapat berbuka bersama-sama tentu juadah istimewa yg disediakan...

Azian Elias said...

akak mmg tak suka bela kucing. akak geliii..anak2 suka..

OmbakBaik said...

comel kalenye..kalu kita bela kucing idop kat rumah perumahan kang jiran bisin sebab tak selesa..so bela kucin comel cm tu..takde la org nak bisin..hheehhe

zino said...

comel kucin..

sal said...

seronoknya dapat berkumpul dengan anak2 semula....alhamdulillah..

MulutPayau said...

comel kucing tu.......tak perlu susah2 nak bagi makan....

akuzle ayu said...

Ini kucen yg jln2 sket ngiau.. Jln2, ngiau.. Jadilah. Jimat x yah bg mkn. Just skali skala bli bateri. Mmg masa berkumpul 1 keluarga x ternilai..

rieda_ffya said...

comei n comei..xleh bela kucing tu..kan abih jahanam dikerjakan anak2 ku

makchaq said...

Kucing ni pun OK..
Seronok kan bila berkumpul ramai2.. hujung minggu ni pakchaq balik dan semua anak2 ada.. tak sabaq nak tunggu..

makchaq said...

Kucing ni pun ok..senang jaga..

Seronok kan bila dapat berbuka sekeluarga...

Cho Zila said...

alajadiler yerk.. akak dulu suka bela kucing sekarangni tak berapa ngat sebab rumah sangat kecik macam tak sesuaijer...

cikceriacorner said...

salam akak...comelnye kucing tu..buka ramai2 best...hehee

Temuk said...

Pakcik nak kata, bagus bela jenis tu. Depa jenis puasa sepanjang hayat, tak busuk, tak buang najis, tak gigit, tak bising, tak bercucu-cicit-ciut sampaikan tuan rumah terpaksa kena "buang kucing".

wahida said...

alololo...comelnya...rasa nak peluk2 je kucing2 tu...

@cu SaYaNg said...

jarang jumpa kucing warna pink & biru
selalu nye putih dan oren je