Friday, July 13, 2012 By: kasihibu

SEBAB MEMANG HAK ANAK ANAK KAN?



sebabkan anak anak ada "hak untuk bermain"
kalau tidak jangan haraplah ibu nak tengok sepah sepah macam ni ye  anak anak....

tak terkira berapa banyaaakkkkkkkkkkkk... ultromen abang

 siap kemas baring bawah meja pulak (,")

Ini lah aktiviti anak anak kecik sya malam tadi,
janji jangan ganggu ibu lipat kain, gosok baju baju kerja dan kemas rumah

petang ni kita balik jumpa enpakwe ibu ayah (,")
jumpa haji atok dan juga jumpa hajjah uwa ye...


nota: sebenarnya hajjah uwa tu kalau di sini panggilnya uwan,
 tapi cucu cucu hajjah mak ni pelik  tak pandai panggil uwan jadinya melokeklah panggilan uwa lah saje....

7 jeJari meNulis:

sayadankamerasaya said...

ada otromen kencing manis..?
ada otromen kena jerangkap samar..?
ada otromen OKu .. ?

kasihibu said...

doc
-----
hehehe....penyakit berbagai jenis ado;-)

cik lala said...

Amboi..elok je dia susun otomen dia tu...yang si kakak pun 2 x 5...

xpe, janji jgn kacau ibu ek...

Kakzakie said...

Masa inilah dia main dah besar macam kakak-kakak yg duduk asrama tak ada minat dah...

Biar dia nikmati zaman kanak-kanak dia Sya..

kasihibu said...

Cik Lala
--------
abang dengan otomen memang tak boleh di pisahkan, diorang leka main dan bergaduh juga ;p

kasihibu said...

kakzakie
--------
betul tu, lagi pun hak anak anak kecik adalah bermain juga, nanti dah besar macam ayong dan kakngah dah leka dengan lain lain hal pulak.

sal said...

dia yg sepah2kan..kemudian dia kemas semula..oklah..memang fitrah bebudak suka sepah2kan barang..