Thursday, July 12, 2012 By: kasihibu

CMINTA MAAFLAH....

Dari malam tadi sakit kepala
memang tak tertahan

Jam 3 pagi terjaga dan termuntah
perut sebu
kepala sakit sebelah kanan saja dan
sakit tengkok juga

Malam tadi ada   dinner majlis perpisahan
di Hotel Gold Coast Morib
Malangnya masa diorang menangis nangis kesedihan
Sya pulak tak boleh menagis sebab menahan sakit

Biasalah kan bertemu dan berpisah adat manusia biasa..................
Minta maaflah ye, bukan tak ada perasaan tp memang tak boleh nak menagis sebab kesakitan kaedahnya...

16 jeJari meNulis:

mak encik | SZ said...

semoga kak sya cepat sihat ye ...

kakcik said...

Dah sakit, perasaan pun jadi tak stabil.

Semoga segera pulih sepenuhnya. Amin.

cikceriacorner said...

salam akak...akak migrain ye..moga cepat sembuh dan bykkan rehat..:)

cheqna said...

skang dah ok ke kak???

Kakzakie said...

Dapt hadirkan diri dah untung Sya. Sekarang macamana? harap dah sembuhlah tapi biasa kalau sakit kepala sebelah ni lambat nak sembuh boleh tangkap ke tengkuk lagi...

Kalau agak tak ok rehatlah dulu di rumah..

sayadankamerasaya said...

BERTEMU DAN BERPISAH ADAT MANUSIA BIASA
HILANG DI MATA DI HATI TIDAK LUPA

BERDOALAH KITA AGAR AMAN DAN SENTOSA
SEMOGA KITA BERJUMPA LAGI DI LAIN MASA
BERDOALAH KITA AGAR AMAN DAN SENTOSA
SEMOGA KITA BERJUMPA LAGI DI LAIN MASA

*Dinyanyikan mengikut irama lagu yang sedang dimainkan

Daddy Ziyyad said...

kerap ke sakit kepala sebelah?

kasihibu said...

mal encik
-----------
terima kasih..terpaksa tunduk dgn ubat kali ni:-(

kasihibu said...

kakcil
-------
betul tu perasaan mcm dah tak ada perasaan sbb leka dgn kesakitan
dah kurang sikit lps sya ambik ubat

kasihibu said...

CC
---
w.salam akak x pasti magrin ke apa tp memang selalu sakit kepala
dah kurang ambik ubat;-)

kasihibu said...

cheqna
--------
dah kurang lepas makan ubat 2 ketul;-)

kasihibu said...

kakzakie
----------
mula2 macam berat hati nak pergi sbb sakit kepala,tp dayakan jugak
hari ni balik awal sebab dah tak tahan sangat
sekarang dah kurang sikit lps mkn ubat

kasihibu said...

hehehe lagu wajib tu:-P boleh nangisssss.....

kasihibu said...

DZ
---
ada juga tp x kerap sangat cuma kalau sakit tu memang tak tahan

azieazah said...

Sakit pening tu lumrah, sepertimana bertemu dan berpisah...

Get well soon.

*Tart Nenas utk raya dah boleh diorder.

Cho Zila said...

cepat pergi doktor... jaga kesihatan.. semoga cepat sembuh... rehat banyak...
ala biasalah bertemu berpisah adatkan.. namun yang penting hubungan tetap terjalin baik...