Tuesday, July 10, 2012 By: kasihibu

ALAHAI......CHOMELLLL NYEEEEE.....

Hari minggu lepas sya balik kampung, melawat ibubapa lah kaedahnya kan?
selain daripada membawa keluar anak anak dara outing

Walaupun sekejapan sahaja, tapi sempatlah sya masak masak untuk hajjah emak tersayang,
haji ayah tak ada , bercuti cutian di Pulau Langkawi kaedahnya.

Masa sampai tu, abang 2nd dan kakak ipar sekeluarga baru nak keluar ke Segamat
membeli barang untuk kek lapis yang telah di tempah,

jadinya tak lah sempat beramah mesra dengan mereka  sekeluarga
terutama dengan si puteri sofea yang baru melangkah setapak setapak
gewaaammm....mak lang sangat gewammm dengan budak comel kiut tu

Masa jam 3 petang sya nak balik ternampak pulak selipar yang comel kiut macam tuan nya itu
oh.....lagi lah mengeletis maklang nak tengok sofea berjalan guna selipar cantik tu
Kebetulan angah pun baru balik

  
Sya paksa sofea pakai selipar cantik dia....
hehehehehe....
jauh di belinya tu dekat kampung halaman ibu dia di Serawak nun....
gewammmm...kiuttttt sesangat!!!!

       inilah sofea, masa tu cuti sekolah lepas nak balik serawak kitak

14 jeJari meNulis:

sayadankamerasaya said...

mak lang nak dapat anak sedara baru tuuu...
sofea dah start makan jari kaki tuu...

kasihibu said...

Doc
----
hehehehe...gayanya macam tu kan? ;p

Hanis Azla said...

mmg comel betul kasutnya.. tuan punya kasut pun lagi comel.. manalah mak langnya tak geram kan..

faraherda. razalan said...

Amboi...geget kaki nampak? Heee~

mak encik | SZ said...

mak langnya berkenan nak beli kasut sama utk kasut raya maklang tak? :p

Dinas Aldi said...

Hehe betoi la, orang tua2 kata kalau budak makan jari kaki gitu alamat nak dapat adik :)

fazian.batrisyia said...

Sy pun pernah dgr org tua2 kata, budak hisap ibu jari kaki nak dapat adik...bkn ke budak2 kecik slalu buat cam tu sebab badan dia lembut lagi ala aksi gimnastik...

kasihibu said...

hanis
-------
itulah comel kiut mcm sofea jugak geram tengok

kasihibu said...

farah
--------
orang tua tua yg kata petanda minta adik hehehe....

kasihibu said...

dinas
-------
kata orang2 tua tua kan?tp apa kaitan kaki dan nak dapat adik ye?hehehe.....

kasihibu said...

fazian batriasya
------------------
kan?sbb tulang diorang lembut bolehlah buat mcm tu

kasihibu said...

mak encik
------------
hehehe kiut tak agak2 kaki mak lang dia?

kakchik@ella said...

tak pernah tgk. first time. tp KC tak makan tapai pulut. hanya makan tapai ubi.

kasihibu said...

Kc
--
W.pun salah parking
tapai ubi memang sedap goreng pun sedap juga mkn cicah kicap sambal