Wednesday, June 13, 2012 By: kasihibu

PETANG RABU SPARA BISU...

melipat lepat yang tak cantik tu oleh anak menantu ( sya lah tu)

Tapi rasa lepat pisang tu
perghhh....sedap sunguh  rasanya sebab mak mertua sya yang buat (,")

*bahan bahan*
pisang masak + tepung gandum+santan kalau tak silap itu je pun bahan nya

8 jeJari meNulis:

kakchik@ella said...

ada kelapa tak kat tengah2 tu?

kasihibu said...

KC
---
sya tak suka letak kelapa
mil dah tahu selera anak menantu jd dia memang tak letak lah.

mak encik | SZ said...

oo taakyah letak gula ye kak...
dah manis la kot pisang tu..
heheee saya tak penah buat sendiri ...
mak la yg selalu buat, anak dia tukang makan je :p
tapi klu lepat gitu pakai ubi kayu parut ... kalo pisang hiris2 slice2 pastu lipat segitiga panggil "tom-toman" (mungkin daripada nama mak tom saya..kekeke)

kasihibu said...

mak encik
---------
akk rasa tak letak kot? heheheh..saah sahlah masa mil mengadun akk sibuk dengan daun pisang itu(,")
tidak lah pernah lagi makan tom-toman tu dan baru hari ni dengar namanya

~ yus ~ said...

hehe, lepat pisang mmg sedap kan kak...

comel lah entri akak ni, apa2 pun kalau dari air tangan bonda mesti sedap punya.

Daddy Ziyyad said...

rupa tak cantik takpa..asal rasa sodap!

@cu SaYaNg said...

dah lama tak makan lepat pisang

mamaijat said...

...buat mamaijat rindu mak di kg....
mak,apa ajer yg di masak mesti SEDAP..kan....