Wednesday, May 16, 2012 By: kasihibu

RABU RABU BISU...

INI GABUNGAN...

IBU  DAN ANAK
 SPIDERMAN

19 jeJari meNulis:

KhaiRin : anies said...

comeeeellll

Daddy Ziyyad said...

ahahahaha..anak beranak spiderman

cheqna said...

hambik..spiderman ko...
hahahaha

kakcik said...

Ibu pun nak jadi spider ya? :)

Kakzakie said...

Ibu & Anak tak boleh dipisahkan Sya..

johari said...

haha...bagus bagus gabungan yg hebat..oklah sy singgah dan follow.

So Shy Lady (SSL) said...

GABUNGAN YG SUNGGUH MANTAP hehehe

kasihibu said...

kaiRin
------
ibu dia ke anak nya? hehehehe ;p

kasihibu said...

daddy ziyyad
------------
hehehe...abang ariq kata yang satu ni untuk ibu, bukan untuk kakak
jadinya topeng tu ibu yang punya ;p

kasihibu said...

cheqna
------
sesekali layan abang ariq best jugak

Ros said...

Assalamualaikum Kasihibu,

He.he.he....dah ada mak mesti ada ayah ni kan he.he.he...comel sangat..

kasihibu said...

kakcik
------
saja nak melayan masa dia sedang main main, sejak tu dia tak bagi kakak pegang topeng tu, sbb dia kata ibu punya (,")

kasihibu said...

kakzakie
--------
hehehe...kiranya satu untuk abang dan satu untuk ibu ;p

kasihibu said...

Johari
------
terima kasih, maaf akk belum berkesempatan untuk ke blog johari Insya'allah akan cuba luangkan masa.

kasihibu said...

SSL
---
sesekali melayan abang ariq seronok juga, dia pun sangat suka hati

kasihibu said...

ros
---
hehehehe...lupa lah pulak untuk si ayah ;p

TF said...

eh siap bergabung lagi ye..hehe..ayah mane?nampak mata je..comel

kasihibu said...

TF
--
sekali terlupa pulak dgn ayahnya ;p

pena rozie said...

HIK...HIK....HIK...