Wednesday, May 16, 2012 By: kasihibu

PETANG RABU PUN SEPARA BISU ...

IBU...CANTIK TAK KAKAK?
HRUMM...CHANTIK...KAKAK KAN KAKAK CHANTIK
KC: SENYUM SAMPAI TELINGA (,")

KC DAN ABANG ARIQ 
ABANG SAYANG KAKAK....KATANYA(,")

22 jeJari meNulis:

kakcik said...

Dah siap berpakaian cantik tu nak ke mana agaknya? :)

KhaiRin : anies said...

amboi ank dara ni

mamaijat said...

...amboi kakak chantek yang 'pinky'.....
memang cantikkkk.................

kasihibu said...

kakcik
------
tak kemana pun, dia memang suka pakai baju yang cantik cantik
budak perempuanlah kata kan(,")

kasihibu said...

khaiRin
-------
melaram memang nombor 1 adanya

kasihibu said...

mamaijat
--------
warna kegemaran KC tu

cheqna said...

amboi kakak...
senget2 gitu tangkap gambo =)

Kakzakie said...

Posing bukan main KC. Itulah Sya... anak perempuan memang suka melawa kan:)

Kita sama ada anak dara dah maklum sanagt kan Sya...

kasihibu said...

cheqna
------
it belum tengok dia buat catwalk ;p

kasihibu said...

kakzakie
--------
pantang dapat camera ,alat solek sya dah sorok tempat yg memang dia tak jumpa ;p

sahromnasrudin said...

PINK KALER heheheeee

aanie said...

cantik baju....ingatkn nak pegi kenduri.....:)

atuk said...

Assalamualaikum Kasihibu

terai baju raya ke...

Cik FaRiZaM said...

mcm nk p beraya je...syg nye dia pd kakak dia.peluk erat tu :D

Anaa said...

huhu.. saya takde gigirl.. sumer boboi jer..

@cu SaYaNg said...

alahai sweet nye...
mcm baju raya je tu :)

Dinas Aldi said...

Amboi manisnya anak dara pakai baju pink tu! Adik pulak sampai terpejam2 mata seronok dengan kakak, sweet la eh!

ainnoraini said...

Dah namanya KC kannn...
Dah tentu la cantikk... Tp mmg comey la dia..

MulutPayau said...

amboiii posing sakan ya...comel sangat...

ibuintan said...

KC memang cantik dan comel.. pandai bergaya lagi

macam nak raya la pulak!

Adry@Daun said...

Kalau dah pakai cantik2 mcm ni msti nk bersolek la pulak kan.

Temuk said...

Pakcik rasa kakak nak tolong pamer baju ibunya masa dia sebesar kakak.

Pasti telahan tu tak betul, kan? Pakcik tersenyum sendiri mengingatkan lebihkurang sama perangai satu-satunya cucu perempuan Pakcik dengan si kakak.