Saturday, May 12, 2012 By: kasihibu

PERASAAN SEKARANG INI KAN?

RINDU PADA ANAK ANAK DARA....... : (

ALANGKAH BAHAGIANYA
 BERKUMPUL BERSAMA.........


TERHIBUR TENGOK GAMBAR YANG INI...


RINDUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU...
SANGAT SANGAT
 DENGAN AYAH DAN MAK : (


Apa perasaan rakan rakan semua masa ni ye?

11 jeJari meNulis:

Kakzakie said...

Sya... perasaan rindu memang ada pada setiap kita yg hidup. Apa lagi kalau ianya darah-daging sendiri. Kadang sampai sebak bila tidak terbendung rasa rindu...

Sabar ye Sya... anak kakak yg no. 2 ada dirumah semalam balik tapi yg sulung minggu depan. Sekolah tak sama so asrama pun tak sama masa cuti... Bila besar sikit dah susah nak kumpul semuanya sekali sya..

kasihibu said...

kakzakie
--------
betul kak, sya kalau rindu pada mak ayah, tak dapat balik kg, telefon terus dengar suara pun dah lapang rasa hati tu.

terima kasih kak sbb sentiasa buat sya lapang hati baca komen pada en3 sya.
rindu pada anak anak rasa macam tersiksa pun ada

Mama Mya said...

kak....
Sabar yer....

selamat hari ibu....

mak encik | SZ said...

salam kak sya,

perasaan saya sekarang ni bercampur-baur...hehehe kita sebagai ibu kepada anak2 dan anak kepada ibu bapa kita ... sebahagian dapat berada di depan mata sebahagian lagi tetap di dalam hati ...

mamaijat said...

....sebagai anak....mamaijat tersangat rindu pada ayahanda bonda yang kini berada di tanah suci mengerjakan umrah...

.....sebagai ibu....mamaijat rindukan no 3 dan no 4 yang x dapat bersama hujung minggu ni...namun rasa tersangat dekat dan sentiasa berada di hati dan ingatan...

hua hua hua.....

sal said...

tentulah rindu..
rindu untuk berkumpul bersama2 anak dan adikberadik..
entah bila gamaknya..masing2 punya hala tuju..tunggu cuti2 mungkin dpt berjumpa..

kasihibu said...

mama mya
--------
terima kasih dik
selamat hari ibu buat mama ye

kasihibu said...

mak encik
---------
macam macam perasaan kan?
ada rindu,sebak ada gelisah
macam macam ada...
tapi walau jauh di mata tetap dekat di hati kan?

kasihibu said...

mamaijat
--------
semoga ayah dan bonda mama sihat dan sejahtera di Tanah Suci tu amin....

jauh dimata dekat di hati kan?

-gedek! said...

Wey... ada anak dara manis...!

ibuintan said...

akak pun dah alaminya bila anak2 jauh di mata ni.. rindu yg menyiksakan jiwa kan, namun terpaksa ditabahkan juga demi masa depan mereka