Sunday, May 6, 2012 By: kasihibu

KOSONG...KOSONG............

Semenjak semenjak ni mood merundum tahap yang tak boleh di selamatkan lagi
mood yang merundum itu adalah M.A.L.A.S....


Banyak yang sya nak kongsi ni

1- Kisah kawan lama..yang celop celop timbul tenggelam tetiba mesra alam sbb nak  buat pinjaman
    ( wah macam bank dunia pulak sya ni ye? (,") )

2.  Kisah menghabiskan masa di Bandar Klang bersama abang ariq untuk menghidupkan rotax kereta yang dah 1/2 tahun tak di r-new sbb kereta tu memang jarang.... jarang...jarang.....sangat di gunakan.

3. Kisah sya dah pandai masak LAKSA...weeiiiii itu pun nak cerita kan hehehehehe... ;p

Jadinya tunggulah sya terajin sikit baru nak karang cerita (,")

Selamat berhujung minggu...

Hujung minggu je...sedih

sedih je , hujung minggu

sebab....sebab...sebab................

Enpakwe nak balaik dah petang ni....
hhuhuhuhuhu.........
tak suka!!!!!!!!!!!!!! : (

8 jeJari meNulis:

mak encik | SZ said...

salam kak sya,

ok la tu kak, satu hari satu entri kisah yg dah di draf tu ...

jgn sedih2 ye, semoga keluarga akak segera bersatu hidup sebumbung ...

ainnoraini said...

Eok dah hari isnin...rasa mcm nk sambung cuti jer...

Acik Erna said...

sya..dah dok jauh kena saba je la sya..mudah2an cepat dapat bertukar.

@cu SaYaNg said...

baru tau yg akak nie "bank dunia"
lepas nie leh le apply wat loan ek...heheheee

Azhariah Zuber said...

patut bangga la dah pandai wat laksa. saya tak pandai2 lagi. hehe

ibuintan said...

skarang memang musim MALAS la agaknya sya.. akak pun slalu jugak rasa macam tu

Aida Ali said...

Salam. Kosong, tak ada mood ditambah sibuk makin muramlah suasana kan

kakcik said...

Bila dah penat masak, memang selera makan kita jadi kurang. :)