Thursday, April 19, 2012 By: kasihibu

TAK SABAR NAK TUNGGU ESOK

Esok balik wajib bagi si anak anak dara
tak sabar ibu menunggu esok

anak anak...macam macam agenda dan resepi dalam kepala ibu ni sejak awal minggu ni
semuanya untuk anak anak yang ibu rindui

Kita jumpa di rumah tok esok ye.... (,")


nota kaki: maaflah hari ni en3 syok sendiri kaedahnya

10 jeJari meNulis:

kakcik said...

Esok kakcik cuti - yeay! :)

Acik Erna said...

tak pe..janji hati ibu berbunga bunga menunggu masa untuk berjumpa anak2 dara beruda

mamaijat said...

.....selamat pulang dan bermanja dengan ibu,anak2.....
biarpun sekejap,harap dapat menghilangkan kerinduan yang terbeban...
ha!!!masak jgn x masak....
jamu jgn x jamu...
...semuga rindu ibu & anak2 terlerai...

Kakzakie said...

Ini bukan syok sendiri Sya... kakak lebih dari faham sebab kakak pun seorg ibu juga tahu perasaan gembira Allah saja yg tahu...

Yasminhamid said...

mesti best bila dah berkumpul ramai2. mesti banyak cerita nak dibualkan

kasihibu said...

kakcik
------
selamat bercuti,semoga dapat rehat secukupnya

kasihibu said...

acik erna
----------
kan? seronoknya dapat jumpa anak anak dan mendengar coloteh diorang(,")

kasihibu said...

mamaijat
-------
memang kan, kalau anak anak semua kita nak buatkan?
hrmmmm...mcm tulah yg mak kita buat dulu pd anak anaknya

kasihibu said...

kakzakie
--------
betul kan kak? saat yg paling seronok dapat mengembirakan hati orang orang yg kita sayang

kasihibu said...

Min
---
memang pun, kadang sampai akk suruh diorang cerita apa apa je,w.pun ayong kata tak ada apa dah nak cerita bu ;p