Wednesday, April 18, 2012 By: kasihibu

CERITA NI ADA SI TALAM DUA MUKA

SILA KLIK DI SINI.... untuk sinopsis ceritanya

Malam tadi sya terlayan cerita  ini

Kenapa sya layan cerita ni? sebab sya sangat .............

BENCI, MENYAMPAH DAN RASA NAK CEPOK2
MUKA ORANG YANG BERSIKAP DENGKI KHIANAT DAN
BERMUKA MUKA MACAM TU..

nota kaki: soalan nya orang yang bersikap macam tu kan di sebabkan penyaklit keturunan ke
 atau di sebabkan kekurangan kasih sayang?

18 jeJari meNulis:

Cik Awin said...

SUFI si talam 2 muka tu kak...sy pn nyampah tgk watak tu...

gadisBunga said...

tapi kesian kat pelakon kan? depa tak tau ke watak jahat buat depa nampak huduh? :D

kasihibu said...

Cik Awin
-------
geram sangat kan? sangat tak suka orang yang berdengki khianat dan bermuka muka ni

kasihibu said...

GB
---
jangan kata orang yg berlakon je nampak macam tu, orang yang di sekeliling kita kalau berperangai macam tu GB nampak macamana?

KhaiRin : anies said...

sy x ikuti cite ni

Ibu n Abah said...

Sya..
Hehehe.
Mmg kadang2 adarasa cenggitu...
Terus tukar chanel...
Tak kose nak nangok...

kasihibu said...

KhaiRin : anies
---------------
akak pun baru mengikuti malam tadi

kasihibu said...

akak
----
tengok jugak sbb geram sangat2

kakcik said...

Kakcik tengok drama lakonan Ako dengan Memey tu. Bila bab Ako, kakcik tukar saluran sebab menyampah sangat tengok lakonan Ako (kira dia berjaya la tu) bawa watak lelaki gila talak. :)

kasihibu said...

kakcik
------
betul kan? kalau diorang berlakon kita geram marah tu tanda menjadilah kan?

Aine Ainun said...

Erm,,,sy faham tu kak,
sy pernah mgalaminya dulu..

Sakitnya rs bila berdepan dgn talam 2muka ni n khianat

Kakzakie said...

Kakak kena baca dulu komen kawan-kawan lain sya sebab kakak tak tengok cerita tu... memanglah pelakon yg baik sampai org tak suka sebab lakonannya (kesianlah pulak)...

mak encik | SZ said...

best eh citer tu kak...
tak berpeluang lagi layannn..pasni2 tgk kat tonton je la jawabnya ...

ttg si talam tu saya rasa macam ada juga yg ikut keturunan, dah terbiasa kot dgn persekitaran keluarga dia ... mintak dijauhkan drpd orang2 begitu ...

Acik Erna said...

sya..sama la ngan kakzakie..tak pernah tengok lagi cerita tu.

ibuintan said...

tak tengok la cerita tu sya

dua-dua yg sya sebut tu boleh menjadi faktor utamanya... akak paling benci dgn manusia talam 2 muka ni, kue talam suka

munna said...

munna tak tgl drama ni... tapi mmg tak suka pada si talam 2 muka

Ros said...

Assalamualaikum Kasihibu,

Orang yang macam ni selalunya orang yang tak pernah mengingati Allah,hatinya penuh ngan syaitan dan iblis...mungkin dari tak mendapat kasih sayang yang cukup pun boleh jadi jugak...

Papa Mifz said...

tak berkesempatan tgk citer nih...huhu