Wednesday, March 21, 2012 By: kasihibu

RABU BISU UNTUK PAK NGAH.............


YANG PASTI INI BUKAN PAK NGAH YANG INI...

HEHEHEHEHEHEEE...............(,")

8 jeJari meNulis:

Unknown said...

nasib baik juga pakngah tak gunakan nama pakngah dalam blog ..

nampaknya kenalah kekalkan nama al-lavendari tu.

kejap tadi pakngah dah update status kat fb.

dear anies said...

ish ish ish

Kakcik Seroja said...

Mulanya kakcik pun nak ambil gambar tu tadi, tapi tak 'sampai hati' pulak... ;-)

kasihibu said...

pak ngah
--------
nama panggilan sama tapi tak sama orangnya kan?

kasihibu said...

KhaiRin : anies
---------------
macam macam jenis iklan kan?

kasihibu said...

kakcik
------
asal masuk duit,
tak kisah apa apa pun saja

atuk said...

Assalamualaikum Kasihibu


oooomak aiiiiiiiii...he he

Dr K said...

getik nya lah iklan tu..haha