Wednesday, March 21, 2012 By: kasihibu

RABU BISU UNTUK PAK NGAH.............


YANG PASTI INI BUKAN PAK NGAH YANG INI...

HEHEHEHEHEHEEE...............(,")

8 jeJari meNulis:

al-lavendari said...

nasib baik juga pakngah tak gunakan nama pakngah dalam blog ..

nampaknya kenalah kekalkan nama al-lavendari tu.

kejap tadi pakngah dah update status kat fb.

KhaiRin : anies said...

ish ish ish

kakcik said...

Mulanya kakcik pun nak ambil gambar tu tadi, tapi tak 'sampai hati' pulak... ;-)

kasihibu said...

pak ngah
--------
nama panggilan sama tapi tak sama orangnya kan?

kasihibu said...

KhaiRin : anies
---------------
macam macam jenis iklan kan?

kasihibu said...

kakcik
------
asal masuk duit,
tak kisah apa apa pun saja

atuk said...

Assalamualaikum Kasihibu


oooomak aiiiiiiiii...he he

Daddy Ziyyad said...

getik nya lah iklan tu..haha