Thursday, March 8, 2012 By: kasihibu

KALAU LAPAR LAPAR TENGOK GAMBAR CAMNI PUN LAPAR KAN?

Semua ni gambar gambar lama dari FB sya...(,")

ubi rebus+ sos 1000 pulau (,")


serawa kuini...pergghhhh!!!!
la ni kuini mahal gile kan?

8 jeJari meNulis:

sahromnasrudin said...

la nie bukan kuini je mahal..air suam pun mahal huhuhhhh

Amy Syaquena said...

serawa kuining tue apa kak..macam mane rasanya amy x pernah dengar dan x pernah makan..tapi nampak macam sedap je

Kakzakie said...

Sya... piring pertama tu kecur sikit masuk piring kedua memang terus tak boleh tahan. Kakak suka kuini...

kasihibu said...

SN
--
dulu dulu sen sen je kan kuini tu, pastu air suam free je kan?

kasihibu said...

amy
---
sedap amy, dulu masa kekecik arwah uwan akak selalu buat

kasihibu said...

kak zakie
---------
kuini sedap kan kak?wangi je

kakchik@ella said...

kenyang pun terliur. Hihihi.

KhaiRin : anies said...

kuini kt kg sy berlambak2 kak smpi x termkn