Wednesday, March 7, 2012 By: kasihibu

RABU SEPARA BISU..

Ini kisah abang ariq lagi..ada ke patut masa ibu dah letak lilin dekat kek
 abang kata IBU...PASANGLAH CEPAT API NERAKA TU"
 heheheehe...abang bukan api nerakalah tp api lilin,
sangat sangat kiutlah abang nih....

gambar kitar semula (,")

7 jeJari meNulis:

atuk said...

Assalamualaikum Kasihibu

amboiiii
abang ariq ni tak sabar nak tiup lilin tu

Yunus Badawi said...

terlampau terujalah tu sampai salah sebut ... hehehe

wahida said...

api neraka? wakakaka...lawak betul lah!!

mesti comel masa dia sebut tu...hehe..

kasihibu said...

atuk
----
w.salam atok
bukan tak sabar nak tiup, tp tak sabar nak sentuh api

kasihibu said...

YB
--
dia bukan teruja, tp petang tu Kakak chantik cerita pasal api neraka

kasihibu said...

wahida
-------
ia lah sebab tu boleh senyum sendiri bila teringgat kan

Tiramisu Fatiema said...

salam akak..tak sabar die ye..lawak betul..masa kecik dulu pon excited je nak tiup lilin..haha