Wednesday, February 15, 2012 By: kasihibu

RABU RABUAN LAGI..

Pepanas hangat gini,
tadah badan dokek situ pun best kan? (,")

12 jeJari meNulis:

cheqna said...

g mandi air terjun saat panas2 begini..ouhh memang heaven =)

kakchik@ella said...

Jom!! kita buat sama2. Tak la malu sgt sbb berdua, kan. Hihihi.

ainnoraini said...

memang rasa nak terjun jer kat situ...biar kasi sejuk sikitkann...

Yunus Badawi said...

best jugak tu tapi kalau org lain lihat seganlah ... huhuhu

kakcik said...

Nanti masuk muka depan suratkahabar, siapa nak jawab? :)

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Panas lagi ... kat Bangi ni nak hujan ni.

kasihibu said...

cheqna
------
jom!!! heheheh dekat setiu kan air terjun gapo tu?

kasihibu said...

kakcik@Ella
-----------
kan? ajak abang ariq dan KC sekali heheheheh...meriah ;p

kasihibu said...

ainoraini
---------
hehehe..kena tempias air tu pun dah best

kasihibu said...

YB
--
hehehehe...diorng tak kenal pun kita kan? ;p
YB bawak adam sekali mesti orang kata ayah dia nak ambik anak dia main air gitu ;p

kasihibu said...

kakcik
------
heheheh...tak pasal pasal je kan kakcik?

kasihibu said...

Dato LF
-------
dini bila malam bunyi guruh dentum dentum tp tak hujan, hujan bawak ke Banting pulak.