Wednesday, February 15, 2012 By: kasihibu

DAH PETANG RABU


Mana mana pun abang boleh terleno.....

TERSELIT!!!!!

16 jeJari meNulis:

atuk said...

Assalamualaikum Kasihibu

cian si abang, sejuk atas lantai

Jiejah @ Iza said...

eeeiiiiiiiiii tomei ,terselit celah mana tu kak ?

kakcik said...

Betul2 mengantuk tu. :)

munna said...

untung klu mcm ni...anak munna kena berbuai dulu baru nak tido

kasihibu said...

atuk
----
w.salam, kalau tidur atas katil pun dia akan turun cari sejuk, katanya abang nak rasa sejuk .

kasihibu said...

mommy
-----
dekat kebinet tv dalam bilik ;p

kasihibu said...

kakcik
------
mana mana sempat dia terlelap
kesian tengok bila anak anak tidur kan?

kasihibu said...

munna
-----
anak anak akak memang tak ajar berbuai, sebab takut susah nak tidur kalau ke mana mana

Adry@Daun said...

Agak xtreme gaya abang tido..hehe..

cheqna said...

hahahaha
mengantuk sangat tu =)

Mas said...

Ala comelnya....cian sampai tertidor dibuatnya hihihi...

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Kanak2 sedang tidur ..Si ibunya bolehlah masak best2 kat dapur

Dinas Aldi said...

Itu kira dah mengantuk sungguh2 dah tu, boleh lena walaupun gitu. Bagus personaliti gini, boleh menyesuaikan diri di mana saja :)

Tiramisu Fatiema said...

salam akak..singgah sini..hehe..kalau dah ngantuk kat mana2 pon bolehkan

Ibu n Abah said...

jika dah mengantuk..
memamglah tak sedau hengat...
hari tu enariq tidur dalam kotak... lepas tu bakul kain ...
hehehehe...
memang kiut...

Zaitun said...

Dah mengantuk sangatlah tu.