Wednesday, February 1, 2012 By: kasihibu

RABU RABU BISU...


 
SIAPA KATA ULTROMEN BOLEH MENANG LAWAN RAKSAKSA?
ABANG ARIQ DAH BUKTIKAN!!!!!

18 jeJari meNulis:

Tiramisu Fatiema said...

Tahniah..berjaya dah..hehe

kakchik@ella said...

lama tak beli toys camni. nk wat cmana .. anak sorang jerk. Hihi.

cheqna said...

hahahaha
macam2 =)

kasihibu said...

Tiramisu Fatiema
----------------
hehehe...masa abang main tu, dia kata ultromen yang biru tu jahat sbb tu di patahkan kepalanya

kasihibu said...

KC
--
dah besar pulak tu kan? ;p

kasihibu said...

cheqna
------
memang macam macam abang tu

@cu SaYaNg said...

mak oi...kepala pun hilang
hebat raksasa nie

Kakzakie said...

Itu dia... siapa lagi power kan enriq...

kasihibu said...

@cu sayang
----------
KC pun ah penat jadi raksaksa dia, kesian KC asyik kena jadi mangsa

kasihibu said...

kakzakie
--------
heheheh...abang boleh jadi macam macam yg dia nak

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Abang Ariq kuat .. bagus dan tahniah .. minta mak belanja aiskrim hari ini.

gadisBunga said...

sampai tercabut kepala??? ngeri!! hahaha!!

atuk said...

Assalamualaikum Kasihibu

bagus Ariq...mencuba drp yg biasanya...he he

pena rozie said...

yes dah menang....

kasihibu said...

dato LF
-------
w.salam, kalau boleh hari hari nak beli mainan baru dan aiskrim pun

kasihibu said...

GB
--
budak lelaki mengganas dengan KC pun dia mengganas siap kata dia ultromen KC raksaksa

kasihibu said...

atuk
----
w.salam
abang ariq memang tak boleh nak di duga

kasihibu said...

pena rozie
----------
beli baru ye ibu, sbb yang ni ni jahat katanya