Friday, February 17, 2012 By: kasihibu

INGAT NAK KELUAR PEMPUAN PEMPUAN JE...KATA KAKAK CHANTIK

Malam minggu lepas IKIM ada buat sambutan Maulid di Dataran kemerdekaan Shah Alam,
 Ayong yang bersungguh sungguh nak ke sana, siap buat temujanji dengan sya lagi,
 kesian pulak sebab dia ajak benda yang baik kan? saya terus setuju sajalah...
sesekali keluar outing dengan anak anak pempuan kan?






 lepas Isyak baru kami keluar, yang tak best adalah si bujang ni pun nak ikut jugak,
padahal mata dah separuh layu, 
belum sampai S.Alam dia dah lena....habis camno?
Suruh tinggal dengan enpakwe di rumah tak adanya mahu dia

nasib baik sya bawak sang kancil, terus saja parking bebetul depan palang jalan ni
anak anak dara keluar sya tunggu abang ariq dalam kereta
nak buat camne kan dia dah lena

Sampai di rumah dekat jam 12 .30  jugak lah.
Apa pun puashati sebab dapat penuhi permintaan ayong untuk ke majlis IKIM tu
Tahun depan belum tentu lagi kan?


nota: pagi ni sya bergenang air mata mendengar titipan khas dari pendengar IKIM buat Arwah DJ IKIM  yang meninggal dunia di sebabkan kemalangan  pagi semalam.

6 jeJari meNulis:

Kakzakie said...

Beruntung Sya dan keluarga dapat pergi majlis kelolaan IKIM.

p/s: Sedih memang sejak semalam ramai yg call radio IKIM ucap takziah membuat kita turut luruh airmata.

kakchik@ella said...

Menyertai majlis Ilmiah spt ini byk ganjarannya, kan.

cheqna said...

nak jugak ikut tu...
hehehe
alfatihah moga arwah tenang disana

kasihibu said...

kakzakie
--------
ayong yang bersungguh2 mengajak, lepas isyak sya gerak dari rumah.

betul kak, sedih rasanya, beruntung arwah di sayangi ramai kan?

kasihibu said...

kakcik@ella
-----------
sayang sungguh dalam majlis tu, tak ramai yang pergi pun.

kasihibu said...

cheqna
------
geram sungguh, jenuh pujuk tinggal dgn ayah konon nak lari lari tapi kesian pulak dia nagis nangis