Monday, January 9, 2012 By: kasihibu

KESIAN ABANG KAN.....




Macam nilah abang dari minggu lepas sampai hari ni,
 sya dah marah marah  manja dgn dia
abang bangunlah tak payah tidur lagi  hari dah pagi......

tapi kesian dia...........

6 jeJari meNulis:

Ibu n Abah said...

Sya..
abang tu bukannya apa..
saja nak menemankan ibu dia...
kan abahnya jauh...
jadi tanggungjawap dia jaga ibu dia...
Chomel abang tidur....

Yunus Badawi said...

Kesiannya dia. Angkatlah tidurkan atas katil....

kasihibu said...

akak
----
dari minggu lepas sampai sekarang, angkat dia tak bangun tidur
sampai kena angkat sampai di rumah pengasuh

kasihibu said...

YB
--
masa ni nak hantar kakak kakaknya ke sekolah dan sya pergi kerja

DrSinga said...

Kalau hilang.. Cari bawah kosi yerrr..

KhaiRin - anies said...

org melaka pggl: letak (pronounce - ley tak) = penat sgt2