Tuesday, January 10, 2012 By: kasihibu

KISAHNYA TENGAH MALAM TADI


 tiup...tiup..tiup......

ibu...abang dah pandai katanya

hah.....puashati kan abang....
akhirnya dah tengah malam baru abang berjaya meniup belon kan?

mula mula tu abang bukan tiup tapi dia gigit hujung mulut belon tu,
 jadinya putuslah tapi bila dah malam baru dia dapat skil tipu belon tu
tu yang sampai ke tengah malam jadinya  

14 jeJari meNulis:

~ yus ~ said...

hehe, berjaya tiup belon seronok dia ya kak...

teringat lak anak saya dulu Aqil dulu pun mcm tu masa pertama kali berjaya tiup belon..:)

cheqna said...

usaha tangga kejayaan =)

kakcik said...

Abang dah besar. :)

gadisBunga said...

usaha tangga kejayaan kan abang. hoyeh!!!

kasihibu said...

yus
---
seronok sampai dia tak nak berhenti, tutup semua lampu baru dia tidur sambil pegang belon

kasihibu said...

ceqna
-----
dari tak pandai dia dah pandai tiup, lepas ni akak tak payanh nak meniup belon untuk abang dah

kasihibu said...

kakcik
------
dah banyak bercakap, dah banyak benda nak buat dah banyak akal

kasihibu said...

gb
---
sampai bawak tidur belon dia tu
dan di paksa tidur jugak

Ibu n Abah said...

sya..
aisyah suka dera kami tiupkan belon..
dia tahu banyak mulut kat rumah ni boleh tiupkan...

[PCL] said...

hehe, kejayaan demi kejayaan..seronok tgk anak membesar depan mata kita...jgn lepaslkan peluang yg sedia ada bg mereka yg selalu menyibukkn diri dgn dunia luar dan lupa dgn anak sendiri...

kasihibu said...

akak
----
lepas ni sya tak payah nak tiup tiup belon dah, sakit pp

kasihibu said...

pcl
---
macam macam dah abang pandai buat sekarang ni

@cu SaYaNg said...

puas ati bila dh berjaya kan??
nampak riak muka teruja hepi..hehehe

Zura said...

amboi sampai tengah malam..

tu baru usaha tangga kejayaan!!

msti smpi termimpi² tiup belon gak tuh..huhu