Tuesday, December 27, 2011 By: kasihibu

MAKAN ANGIN LEBIH BAIK DARI NAIK ANGIN.....

Naik angin betul sya hari ni
kerani tu dah bercuti, tapi kerja tertangguh
return dan laporan tak buat sedangkan akhir tahun dah ni
kenapalah senang sangat lepas tangan ni

lepas tu ada laporan yang tak pernah di buat langsung
walaupun masa serah tugas tu siap bagi fail meja oleh kakak tu
tapi dia boleh bagi alasan

dia tak di ajar buat laporan tu, cuma kakak tu letak di atas meja je

yang sya geram kenapa tak tanya nak buat macamana


nak ambik kerja dia yang dah terbengkalai 1 tahun 1/2 tu
geram nih..sangat geram

nak kata b*****  pandai pulak
eeeeeeeeeeeee.............geram sangat

nasib baik esok sya dah cuti.

10 jeJari meNulis:

kakcik said...

Kakcik pun rasa nak naik angin. telefon ke cawangan, selalu saja ada masalah. Dah disuap, nak suruh telan pun payah! :(

kasihibu said...

kakcik
------
memang sya geram sesangat dgn orang yg lepas tangan macam ni
tadi dia telefon sya
lepas sya luahkan terus letak telefon

*hrmmm... tak ada adab pulak sya hari ni*

gadisBunga said...

fuh! cool kak cool. jom kite minum dulu! hihihi~

Daddy Ziyyad said...

naik angin sampai jadik angry bird! hehehe

Acik Erna said...

syamau jadi angrybird hari ni ye..geram sangat kan..
apa pun sabar ye sya.

Sz said...

akak dah dapat tukar sekolah ke?
(ketinggalan train ni ... )

~mak encik|sz~

kasihibu said...

GB
--
geram sesangat, sedang beransur buat kerja ni ;p

kasihibu said...

DZ
--
angry bird kan comel ;p

kasihibu said...

DZ
--
angry bird kan comel ;p

kasihibu said...

acik erna
---------
boleh patuk patuk..
hahahahaahaa.....