Tuesday, December 27, 2011 By: kasihibu

SEBAB MARAH TADI KAN..MARI KITA MAKAN PULAK


MEE BANDUNG TERBAIK DI SINI.....

Kawan sya yang belanja dan kawan tu yang tolong buat kerja terbengkalai tu

Best........
Ada udang
Ada sotong walaupun tanduk kata Kakak Chantik  janggut sotong dan 2 -3 hiris badan sotong
Ada sebijik telor  tulur  bak kata mamak

Ada ayam
Ada tulang ayam  errkkk..tulang agaknya nak bagi rasa manis manis tulang kot?
Ada sawi
Ada kobis bunga
Ada kobis cina

Erkkk...kenyang tu
Alhamdulillah...
Rezeki  jangan di tolak
Musuh jgn di cari kan?

24 jeJari meNulis:

gadisBunga said...

sejak 2 menjak ni, saya asyik terserempak dengan makanan berunsurkan mee bandung je. hihihih~

Acik Erna said...

sya..memang ubat marah ni..penuh semangkuk..memang kenyang sampai kemalam ni..

ahmad humairi said...

Makan mee bandung rasa telur...tapi telurnya xde...konpius!

Pok Amai-Amai said...

Eh, mkn kat mane tu?

kasihibu said...

GB
--
baru balik dari seberang kan? memanglah terserempak mee bandung tu ;p

kasihibu said...

acik erna
---------
kenyang kak, sampai tak terhabis

kasihibu said...

AH
---
dia letak perasa telur tak?
eh ada ke perasa telur ye?

kasihibu said...

PAA
---
dekat jarom banting ni

nyanyisunyi said...

nampak best je..lama gak tk makan mee bandung ni

Marina Monroe said...

Salam,

Mee bandung auntie memang buat selalu,boleh dikata seminggu sekali sebab uncle suka makan. Makan kat tak cukup bahan selalu nyer..hehehehe

PCL said...

Jenjarom!....dekat sangat la tu...bila2 sng dtg berukhuwah..ajak cikabg, kalau segan. ..pekena mee kt mana2 pn bole...cmne?..fb msg kan ada..

kakcik said...

Kakcik adalah peminat mee bandung. :)

kasihibu said...

NS
--
memang terbaik..nak rasa datanglah sini sya belanja

kasihibu said...

aunty
-----
rajin aunty, tp memang seronok dapat tengok orang tersayang makan apa yg dia suka kan?

kasihibu said...

pcl
---
insya'allah jika ada kelapangan tp enpakwe akak dah berpindah ke rompin, jadinya kalau ada masa pun hari minggu sajalah.

kasihibu said...

kak cik
-------
memang terbaik..nak rasa datanglah sini sya belanja semasa lalu lalang hanatar anak bujang ke kolej tu ;p

kasihibu said...

kak cik
-------
memang terbaik..nak rasa datanglah sini sya belanja semasa lalu lalang hanatar anak bujang ke kolej tu ;p

Kakzakie said...

Wah... tengok pun dah tahu sedap sya. Kakak jarang buat mee bandung, kalau nak makan beli aje...

mamaijat said...

.....tunggu korum kat umah cukup ajer,baru mamaijat buat mee bandung ni...
pes sentiasa ada standby..
hahahah

Ibu n Abah said...

Sya..
Kat mane?
Bglah nama kedai...
Bila2 boleh cuba try... :)

gedek! said...

ada udang?

gataaaalllll...!

azieazah said...

Mee Bandung? ohhhh terujanyaaa...

ainnoraini said...

saya punbsuka makan mee bandung...
sedap jer nnpk mee bandng tu..

Ati Masrif said...

suka mee bandung juga :)