Tuesday, December 27, 2011 By: kasihibu

SIAPA NAK COP DULU….

jam dlm gambar tu dah betul tu, jangan tak percaya
masa  ni tunggu enpakwe sampai rumah sebenarnya,
 sebab tu sya lipat baju yang dah menggunung kinabalu  kinabaju tu... (,")


selesai melipat...

nape abang ariq pakai macam nak berjalan je..bukan macam orang nak tidur?
ha..sekarang kalau dah mandi dia yang cari baju seluar yang nak di pakai
jadi sila sarungkan baju seluar yang dia ambik
kalau tidak sampai sudah dia pakai pempers je ;p


lipat seluar pulak...

perasan tak gambar ni? di belakang abang ariq ada bulatan putih tu?
sampai sekarang sya tertanya tanya..

Hehehehehe…maaf abang arif ibu buat enty tah apa apa pasal abang (,”)
Ini lah perangai abang ariq bila sya sibuk lipat baju, dia pun sibuk nak lipat baju

ni adalah hasil lipatan baju oleh abang ariq..

Abang nak lipat baju abang katanya…
Ada mak mak yang teringin nak cop tak buat menantu (,”)

18 jeJari meNulis:

luahfikiran said...

SALAM,
NAK COP TAPI TAK BOLEH .... ANAK SORANG JE YG BELUM KAHWIN ... YANG BONGSU, LELAKI .. TAK BOLEH, TAK BOLEH !

Pok Amai-Amai said...

Amboi, rajin betul die!

Yunus Badawi said...

Rajinnya ariq tolong ibu lipat baju. Lepas ni boleh tolong ibu masak pulak ... hehehe

mRs sYa said...

rajinnya abg ariq...heheeh

eh kak...xsbr nak menantu eh

kakcik said...

Kakcik tak boleh nak cop sebab semua anak kakcik lelaki. :)

kasihibu said...

dato
----
w.salam
hehehe...tak boleh cop lah kalau gitu (,")

kasihibu said...

PAA
---
kalau sedang lipat baju dia sangat rajin menolong tp tolong cara dia lah

kasihibu said...

YB
---
tolong masak dah tolong menyibuk tutup api pun sudah

kasihibu said...

Mry sya
-------
hehehehe...rajin memunggah...kawan kawan sebaya abang ariq kan ramai termasuk si kakak kan?

kasihibu said...

kak cik
-------
hehehehe....tak boleh cop lah gitu ;p

So Shy Lady said...

ekeke... comel je ariq. rmai yg bratur nk amik jd mnantu lpas ni! ank ssl dh nk msuk 10thn pun msih fail lipat kain tp dia rajin tolong kt dapur ;D

kasihibu said...

SSL
---
seronok anak anak membantu di dapur kan? kadang bila sya minta tolong ayong 10 tahun gak umur dia, sya bagi arahan je nak masuk apa masa goreng sayur

kasihibu said...

SSL
---
seronok anak anak membantu di dapur kan? kadang bila sya minta tolong ayong 10 tahun gak umur dia, sya bagi arahan je nak masuk apa masa goreng sayur

kasihibu said...

SSL
---
seronok anak anak membantu di dapur kan? kadang bila sya minta tolong ayong 10 tahun gak umur dia, sya bagi arahan je nak masuk apa masa goreng sayur

aanie said...

bulatan putih tu entiti ke?? hehe..gurau je..

x berani nak cop sb anak sy baru sorang...tu pun laki gak....

Daddy Ziyyad said...

semoga rajin hingga ke dewasa!! hehehe..

Bulatan putih tu selalunya refleksi lens camera..apa apa pun, kalau selalu ada benda tu, barulah Misteri Nusantaraaaaaaaaaaaaaaa..:P

kasihibu said...

aanie
------
mesteri tu
mungkin betul kata DD
dari kamera tu.

heheheh..cop tu gurau gurau je(,")

kasihibu said...

Daddy Ziyyad
------------
insya'allah mudah mudahan macam tu lah
memang menjadi tanda tanya tp kalau DZ dah kata gitu
lega lah hati ni ;p
sangat penakut jugak akak ni tau