Thursday, December 15, 2011 By: kasihibu

JENUH MENCARI PETANG SEMALAM

teringin sudah......

nampak yummy kan? tapi....kecewa beb!!!!!


abang ariq cuma sudu aiskrim soberi je..

 kakak cantik dengan gaya yang sungguh yummy kot? ;p


kak ngah (,")
mana ayong? oh..ayong tak ada dah 2 minggu jadi peneman tok di s'ban 



Kisahnya sya teringin sangat nak makan kek tiramisu yang sedap tu,
 tapi sangatlah kecewa tak ada pulak di kedai kek tu
lepas tu tengok kedai tu dah iklan besar " kek aiskrim yang tersedap di sini!!!"

siapa yang tak teruja kan?
sya pun belilah dengan harapan memang sedap sangat kiranya...
sya singgah lagi di kedia kedai kek yang lain,
 pun hampa tak jumpa jugak  tiramisu tu

kalau ikutkan ada je cawangan  kedai kek  rahsia resepi di banting ni
tapi kaedahnya nak memertabatkan kedai melayu gitu
sebab tu terus cuba cari di kedai orang melayu

Hampa sangat lah sampai sekarang belum dapat masukan tiramisu dalam mulut
harus jugak beli bahan hari ni
sebab malam esok sya jemput enpakwe di LCCT terus hantar balik ke bahau

dan hantar bahan bahan mentah pada kakak ipar sya untuk buat kek tiramisu yang sedap sesangat itu (,")

17 jeJari meNulis:

kakcik said...

Roti gardenia tu pun sedap juga. :)

al-lavendari said...

ingatkan nak buat sendiri .. rupanya minta kakak ipar buatkan !

Tiramisu Fatiema said...

tiramisu tu...huhu..comel die makan

kasihibu said...

kakcik
------
seriap hari sya kena beli roti tu untuk anak anak kecil sya
sebagai snek diorang

kasihibu said...

pak ngah
--------
yang pelik pelik sikit sya tak pandai jadi bagi tugas tu pada yang pakar

sya pandai M.A.K.A.N sahaja

kasihibu said...

tiramisu fatiema
----------------
nampak macam yummy je kan? ;p

Acik Erna said...

sya..cepat buat jagan tak buat..makan kek tiramisu tu

Kakzakie said...

Pandai sya cari pakar buat kek free ye... hantar bahan tahu jadi hihi...

Yunus Badawi said...

Malam esok jgn lupa belajar dgn kakak ipar buat tiramisu tu. Lain kali senang kalau teringin nak makan

Yunus Badawi said...

Semangat nak tolong kedai org melayu tu patut dipuji tapi kadang menyusahkan diri sendiri .... huhuhu

@cu SaYaNg said...

kena belajar buat sendiri tu kak
senang sikit bila2 teringin nak makan leh terus buat je..hehehe

kasihibu said...

acik erna
----------
dah print resepi dan senarai barang ;p

kasihibu said...

kakzakie
--------
kakak ipar sya yg buat kek sarawak tu
dia pandai buat kek sbb tu sya mintak tolong dia;p

kasihibu said...

yb
--
belajarlah kot, buatnya tengok penyakit rajin ke malas yg datang ;p

kasihibu said...

yb 2
----
ia..sebolah2nya memang nak cari melayu punya, tidak lah was was kan? tp mcm yg yb katalah
memang menghampakan

kasihibu said...

acu@sayang
----------
gaya buatnya memang senang, cuma malas terlebih lebih ;p

Anaa said...

hihik..kelakar baca komen kakcik ngan pakcik AL lavendari.. ada ehh kek tiramisu?? :)